fredag den 26. februar 2010

Juhu, vi er blevet inviteret!

Efter at vi har følt os en anelse oversete af modebranchen og været virkelig emo over det ("Hvorfor kan I ikke lide os??? Vi har virkelig mange læsere! Og Isabel har nittestøvler!") er vi endelig blevet inviteret til et bloggerevent!

Vi troede knapt vores egne øjne, da vi så invitationen, men den var god nok og i aften skal vi altså til Diesel Bloggernight, hvor vi skal høre om "How to be stupid with Peaches Geldorf" - vi måtte tage dates med og det lader vi os selvfølgelig ikke sige to gange, så vi tog al vores mod sammen og skrev til SUS-pigerne, som er meget mere modella-agtige og københavnersmarte end vi nogensinde kommer til at være, og spurgte om de ville være vores dates (i håb om at vi kunne lure dem nogle tricks af). Og juhu, de sagde ja!

Under planlægningen af den efterfølgende bytur endte vi inde på Politikens hjemmeside og fandt deres "I Byen"-sektion, hvor de smart nok har en oversigt over hvad der sker i byen - inddelt efter dato og kvarter. Det er ingen hemmelighed, at især Anne Sofie har et meget nært forhold til sit hood Nordvest, så vi skulle da lige se, hvad der sker i vores nærområde. Og nedenfor kan vi hermed præsentere nattelivet i 2400 KBH NV:



Linedance? Seriously? Men okay... hermed kan vi så forklare, hvorfor AS føler sig så hjemme i NV. Tydeligvis er det de samme aktiviteter, der trækker klientellet i såvel Nordvest som Sønderborg. Who would have thought?

- SidneyLise

P.S. Er der andre, der skal til Diesel? Så kan vi stalke jer lidt inden!

12 kommentarer:

maria sagde ...

I'll be there! Glæder mig til at hilse på jer :)
/Maria

SUS sagde ...

Ohr hvor er i søøøøde, og jeg kan godt love jer for, at I bliver....... Skuffede! Forresten kommer jeg nok lidt senere, skal lige nå 17.30-19 timen for de øvede. Det bliver zuper!

//Katarzyna

Kia sagde ...

Hellow SidneyLises! Jeg kommer, ligesom resten af blogland. Vi ses der! Kia.

BetinApple sagde ...

glæder mig til at læse om eventet. jeg skulle have været til det i Århus igår, men var nødt til at melde pas. Øv. Næste gang :D

Monkally sagde ...

Det lyder super spændene! Men hvor var min invitation? :P

JEG VIL GERNE VÆRE DATE! (jeg skal nok tage chokolade med)

Men tillykke med invitationen :)

Den Rigtige Kasper sagde ...

Nogle ville måske også hævde, at I er de perfekte poster-girls for Diesels Be Stupid-kampagne. Som I selvfølgelig kommer med en grundig og upåvirket analyse af senere på weekenden, ikke? ;)

C sagde ...

Så er der ingen vej tilbage.. NU er i altså rigtig kendte ;)

Emily Salomon sagde ...

Hehe... sejt! Håber at I får en vidunderlig aften with the SUS'es, kan ikke forestille mig andet ;D

cravionista sagde ...

Bare det var mig! Det lyder godt nok hyggeligt :)
God fredag til alle!
/C.

Liselotte sagde ...

Håber i får en hyggelig aften . Glæder mig til at høre mere om den .. :)

Guapizimo sagde ...

Ha ha, der er gang i den i NV! Og så på Grøndalsvængets Skole, sådan noget fancy noget var der ikke på skolen da jeg var barn ;)

SidneyLise sagde ...

Tak for hilsnerne allesammen! Vi havde naturligvis en superhyl aften - vi har godtnok begge to ligget i brak hele dagen i dag, men hvad søren. Der kommer et indlæg om det i morgen, hvor alle aftenens pinligheder bliver udstillet.

Maria og Kia: Det var SÅ hyggeligt at møde jer - vi håber, at det ikke bliver sidste gang!