søndag den 28. februar 2010

If SidneyLise went... Disney

Rundt omkring går der rygter om, at SidneyLise er indrettet på den måde, at Isabel er den frisindede, mens Anne Sofie er en værre snerpe. Dette er en fordeling, vi begge to er ret utilfredse med, da vi faktisk er ret personlighedsspaltede på det punkt. Vi er nemlig begge to grundlæggende nogle værre snerper, men af og til kommer en af os i det mood, hvor vedkommende har lyst til at provokere den anden. Og så kommer der så klamme sætninger, at den anden ender med at sidde med hænderne for ørerne og råbe: "Ad ad ad! Hold op!!!!" Og det sker begge veje. Så ved I det. De samtaler vil vi ikke gengive her.

Vi vil dog gengive en klassisk SidneyLise-dialog - faktisk nok vores første mindeværdige dialog. Vi sidder i bussen på vej hjem fra et event. Vi er lidt fulde. Især Isabel, som siger:

I: "Anne Sofie... Jeg har tænkt over noget! Du ved godt ordet 'fransk', ikke også? Ved du godt, hvad det også kan betyde? Blowjob!" *fniser hysterisk*
AS: "Isabel, vil du godt lade være med at sige den slags i offentligheden?! Folk kigger!"
I: "Sige hvad?"
AS:
*hvisker meget lavt* "Blowjob..."
I: "HAHAHAH, NU SAGDE DU DET OGSÅ!!!!!"
AS: "..."


Hvilket egentlig meget vel leder os videre til dagens video - nemlig SidneyLise som Disneyfigurer. Bonusinfo til læserne derude: Anne Sofies stemme kan blive meget skinger, når hun er forarget over noget. Det "EEEEEEEW" til sidst i sangen er spot on:

7 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Og jeg som troede det her var en pæn side! Der er virkelig noget information man ikke behøver videregive!

Nu tror jeg virkelig aldrig jeg kan spise franskbrød mere - herunder flüte.

Nå, så må jeg vel leve af græsk salat.

louise w. petersen sagde ...

...hvor er det godt piger:) xxoo

www.lovethemclothes.blogspot.com

Elle sagde ...

Loeparddrengen - er Herkules ikke græsk? ;)

Piger, I er virkelig morsomme! :)

Elle
http://ellejulie.blogspot.com/

Anonym sagde ...

hahah :D
kom lige til at tænke på hvor i to kender hinanden fra? :)

Uden Relevans sagde ...

Fransk er jo også at slikke fisse.

Hvis jeg lige må korrigere...

der!

Jose sagde ...

Hahaha!
Hvor er jeg dog glad for at det ikke bare er mig der har dårlig humor, men at det rent faktisk ER sjovt.
(okay måske dårlig humor anyway, men whatevaaaah!)

SidneyLise sagde ...

Leo: Jeg går ikke ud fra, at vi skal lave en fortsættelse af, hvad ordet "græsk" også kan betyde? Og fortsætte med "svensk" og "italiensk" - efterhånden kan man jo ikke spise noget som helst længere.

Anonym: Vi mødtes i World og Warcraft - Isabel var ork og Anne Sofie hobbit, og så gik vi i LAN sammen.


Uden relevans: Ad...

Louise, Ella og Jose: Vi er glade for, at der i det mindste er nogen, der synes at vi er sjove :)

- Anne Sofie