fredag den 1. januar 2010

Tømmermændsmusik (og mad)

Det er nok de færreste, der er vildt up and running, når de læser dette indlæg. For mit vedkommende plejer stikordet for den 1. januar i hvert fald at være "Gaaaaaaaaaaah!" Derfor vil jeg helt ekstraordinært (især når man læser mine seneste indlæg) spare på ordene og give jer noget tømmermændsmusik i stedet for.

Det er samme sang, men jeg har opdaget at videoen fryser på visse computere, så derfor er sangen uden video nedenunder. Denne kan også benyttes, hvis hovedpinen er for streng til at processe levende billeder.







Og lige som en ekstra service smider jeg linket til vores personlige tømmermændsredning Just Eat lige her, så I slipper for at taste adressen (damn, de må i øvrigt have travlt d. 1 januar). Så burde dagen vist lige være til at overkomme i første omgang.

- Anne Sofie

P.S. Til de som undrer sig over postningstidspunktet, kan jeg sige at dette er et tidsindstillet indlæg. Jeg ligger sandsynligvis og sover når dette bliver postet. Hvis det bliver postet. Den funktion virker ikke altid, nemlig. Hvis ikke må jeg huske at slette dette P.S. Ellers er det lidt kikset. Nå...

Ingen kommentarer: