søndag den 24. januar 2010

SidneySpørgsmål

Okay, tro det eller ej, men vi har faktisk planlagt sådan en spørgerunde i et stykke tid og er dermed ikke prægede af, at halvdelen af blogosfæren har gang i præcis det samme lige nu. Her på det seneste har vi oplevet at få nogle spørgsmål på vores random indlæg, og så tænkte vi, at vi ligeså godt kunne benytte lejligheden til at skyde en spørgerunde i luften. Og der brugte vi forskellige former af ordstammen "at spørge" utrolig mange gange på få linier.

Nå, men anyways, så har I nu lejligheden til at spørge (der var den igen) til vores hår, studier, undertøj, husdyr, madpakker, whatever falder jer ind, og så stiller vi en F.A.Q. sammen, som kommer til at stå ude til højre sammen med vores billeder og SidneyCitatet. Og egentlig er F.A.Q. ret misvisende, for det betyder jo frequently asked questions, og det eneste ofte stillede spørgmål, vi får, er: "Er det rigtigt, at Isabel engang har flashet trusser på bloggen? Ligger det indlæg der stadigvæk??"

Hvorom alting er er dette den ultimative lejlighed til at spørge om alle de ting, I brænder efter at få at vide om AnSo og Isabellert. Og hvis der ikke kommer nogle spørgsmål her, finder vi bare på nogle selv og lader som om, at de er kommet over mail.

Og endeligt har vi lige fundet ud af, at gårsdagens indlæg om FashionMinisteriet har affødt denne artikel på dSeneste.dk. Læs den! Isabel er nævnt! Og nu tagger vi dette indlæg med "Starstruck" af samme årsag. Wuhu!

- SidneyLise

10 kommentarer:

Sofie-amalie sagde ...

Haha nu skal jeg finde en masse mærkelige spørgsmål :D
- Hvilken str. bruger I i undertøj?
- Hvordan skulle jeres hår se ud, hvis I selv bestemte?
- Hvad er jeres yndlingsvariant af Ben & Jerrys?
- Hvor meget vand drikker I om dagen?
- Hvad er jeres yndlingsfarve?
- Hvad skal I være når I bliver voksne? (:p)

Jeg keder mig...

christina sagde ...

Hvor kender i hinanden fra? :)

Malsen sagde ...

Jeg har ikke lige nogle spørgsmål, men vil bare sige "godt gået, Isabel!" i forhold til artiklen....

Anonym sagde ...

Vil sige jeres blogindlæg er bedre end artiklen i henviser til.
Når mit spørgsmål er:
Hvem er jeg to tror i der er mest model matriale i?
I kan jo altid spørger jeres fotograf, hvis i er i tvivl.

Anonym sagde ...

Ihhh sådan et indlæg kan min nysgerrighed slet ikke modstå, haha

Hvor står I i livets store valg?
McD eller BurgerK?
Heels eller flats?
Leader eller follower?
Blandselv eller chips?

Hvis i skulle dele en pizza, hvem skulle det så være med, og hvad skulle der være på ?

I bliver inviteret til the hos Freddy & Mary, hvad skal i tale om, og hvad skal i have på ?

-Hvilket item i den andens gardarobe ville i helst stjæle ?
-Hvad drikker i når i går i byen?
-Favoritbog, når det ikke skal være Kafka?
-Hvilket job ville i gerne have om 10år?
-Hvem ville i gerne ligne som 30, 40 & 50årig ?
-Frit valg på alle skohylderne, hvilket par tager i ?

Anonym sagde ...

ups glemte lige et spørgsmål.
Er det rigtigt at Isabel har flashet trusser på bloggen, og hvor kan vi finde fotoet? hihihi

Simone sagde ...

Hvordan lærte I hinanden at kende?
Hvilken stjernes garterobe ville I gerne stjæle?
Hvordan vil I kort beskrive den anden?
Hvor bor I pt?
Hvad laver I? (altså skole, job osv)
Og ja. er det rigtigt at Isabel har flashet trusser på bloggen? Og er der evt. et billede? :b
www.lady-simone.blogspot.com

Anonym sagde ...

Hvorfor har I kommentarmoderation?

Cecilie sagde ...

Hej piger :) super fed blog!
Mit spørgsmåler henvendt til Anne Sofie:
Hvad er dine ynglingsbøger?
Hvor læser du litteraturvidenskab?
Og hvordan er det? Kan du lide det? Kan det anbefales ;)?

Knuzzzzzer

SidneyLise sagde ...

Tak for jeres spørgsmål allesammen :) Vi begynder at stille vores F.A.Q. sammen snarest.

Cecilie, du får lige svar på dine spørgsmål her :)

Mine yndlingsbøger er "Borte med Blæsten" af Margaret Mitchell (jeg har dog ikke læst den på originalsproget endnu), "Undtagelsen" af Christian Jungersen og "Den Lukkede Bog" af Jette A. Kaarsbøl. Derudover finder jeg krimier af Arne Dahl og Jo Nesbø utroligt underholdende, gennemførte og velskrevne.

Jeg læser litteraturvidenskab på KUA (Københavns Universitet Amager) og jeg er på 2. semester nu.
Det er ret meget anderledes end jeg havde forestillet mig. Jeg valgte uddannelsen fordi jeg altid har elsket at læse og analysere, og dansk og engelsk var mine yndlingsfag i skolen. For mig var tanken om at skulle sidde og læse samt fortolke store værker i 5 år meget tæt på himlen. Men det viste sig så, at det ikke rigtigt er det, man gør.

Mit indtryk - og her kan jeg kun tale for mig selv - er, at man virkelig skal brænde supermeget for litteratur for at få noget ud af studiet. Sådan "Jeg læser Dante frivilligt og drømmer om at blive forfatter"-brænde. Det er virkelig meget på flueknepperniveau og personligt er jeg mere end en gang kørt træt i det, når man skal bruge tre kvarter til at diskutere en enkelt linie i en Shakespeare-sonet.

Men igen: Der er mange på mit hold som er superglade for studiet og virkelig er i himlen, så det kommer nok meget an på ens temperament og engagement. Personligt savner jeg nogle teorier og den slags, da jeg arbejder bedst med konkrete referencerammer - jeg har det dårligt med at skrive opgaver ud fra min fornemmelse om, hvordan tingene mon hænger sammen. Derudover var det mit indtryk, at man på uddannelsen lærte at skrive artikler, anmeldelser og lignende, og nok er vi kun kommet til 2. semester, men der har intet været af den slags endnu. Og der savner jeg klart noget praktisk, da jeg personligt kører død i kun at sidde og diskutere fortællerstemmer i bøger dagen lang. Men igen: Der er mange, der synes, at det er virkelig fedt!

Uh, det blev ret langt, men skriv endelig igen, hvis der er noget, du vil vide mere om :)

- Anne Sofie