lørdag den 9. januar 2010

SidneyLise tester penisringe

Jeg har flere gange på andre blogge set folk, der ligesom laver en trin for trin-guide, når de har købt nye ting: De viser først et billede af en pose fra en eller anden fancy butik. Dernæst en skotøjsæske med låg på (spændingen stiger!) og så endelig skoene eller hvad det nu indeholder. Og jeg synes egentlig, at det er en ganske fascinerende måde at præsentere sine nye ejendele på.

Derfor vil jeg nu introducere min nyeste erhvervelse for jer på samme måde, så here we go: Penisring trin for trin (uh, det bliver frækt, det her!).

Step 1. Lilla Penisring (herefter Lil' PR) ligger i indpakning på bord. Ser meget tilforladelig ud. Vi åbner den!

Photobucket



Step 2. Lil' PR ligger på bord. Bemærk alle detaljerne: Motoren, det fancy transparente gummimateriale i modefarven lilla, de små prikker (som jeg stadig ikke har fattet om skal tjene til et eller anden pikant formål, men om det simpelthen bare er en brugsanvisning i blindskrift). Nu er der nok nogle, der tænker: "Damn, det var alligevel et ret lille hul...?", men der kan jeg som bonusinfo fortælle, at den er 1) meget elastisk og 2) lugter ret skummelt!

Photobucket



Step 3. Og nu tager vi det et skridt længere og holder den faktisk op, så man kan se alle detaljer på den side, som egentlig burde være det essentielle (så vidt, jeg har forstået). Der er en tap ud, men den ved jeg egentlig ikke rigtigt hvad skal bruges til? Vil jeg overhovedet vide det? Sandsynligvis ikke...

Photobucket



Step 4. Okay, indrømmet. Nu burde jeg have fået den til at vibrere, men dette billede er egentlig bare for at vise min neglelak frem. Det har jeg tænkt på at gøre længe, men jeg har aldrig fået taget mig sammen til det. Men her er den så: "Plasma" fra Acquarella. Vi har anmeldt den her, men fik den vist aldrig flashet. Og jeg kan lige se, at jeg faktisk virkelig trænger til at genopfriske den. Nå. Flot Anne Sofie.

Photobucket



Godt, og NU skete der så det, jeg er mindre stolt af. Umiddelbart efter det sidste billede blev taget, fik jeg den nemlig til at vibrere - yay, succes! Indtil det viste sig, at jeg ikke kunne finde ud af at få den slukket igen! Det startede ud med mild irritation, der langsomt men sikkert udviklede sig til ren desperation ved den vedvarende vibrationslyd og det faktum, at man ikke kunne lægge den nogen steder uden at den "kravlede" hen mod kanten. Det endte med at jeg slog den mod bordet, for at få den til at holde op igen! Heraf følgende er der desværre intet billede af en vibrerende penisring.

Apropos bordet er det bord, I ser på billederne, faktisk min mors skrivebord. Forestil jer reaktionen, da jeg kom hen med den:
"Hej mor, jeg skal bare lige have nogle billeder, så er jeg væk igen!"
"Hvad er det der?"
"En vibrerende penisring."
"En hvad????"
"Vibrerende penisring..."
"Hvor har du fået den fra?!?"
"Jeppe gav mig den..."
"Din lillebror?!"
"Øhm ja..."
"Jamen, hvordan fungerer...? Nej, det gider jeg ikke at vide! Tag nu bare de billeder!"
"Tak mor!"

Og nu er overskriften egentlig ret misvisende, for den er jo ikke testet i aktion. Og efter at jeg ikke kunne få den slukket igen er jeg egentlig heller ikke sikker på, at jeg er så vild igen efter at afprøve det, hvis jeg skal være helt ærlig. Som en af mine venner sagde: "Det kunne da have været værre. Prøv at forestille dig, hvis den var gået i stykker, mens en eller anden havde den på. Ouch!" - og det har han jo egentlig ret i... Så indtil videre lader vi det bare blive ved det her. Ja.

- Anne Sofie

7 kommentarer:

Echoes sagde ...

Haha nu er du selv udenom hvis der kommer skumle beskeder og søgninger på jeres blog :D

SidneyLise sagde ...

Jeg forstår slet ikke hvad du mener. Dette er faktisk en særdeles saglig og videnskabelig anmeldelse, og jeg kan ikke se, hvordan noget som helst anstændigt menneske ville tænke noget andet.

For den rene er alting rent, som man siger (og her var det fænomen, vi nævnte i Citat Cirkus - nemlig at besvare alting med et ordsprog :D).

- Anne Sofie

Miss Jeanett sagde ...

Anne Sofie wants the freaks ;) Jeg synes i skulle teste den der Edward Cullen dildo. Den er SÅ (øhm... altså ideen. Selve dildoen ved jeg ikke noget om). Men det glitre og man kan putte den i fryseren for at opnå den mest autentiske føles af Edward (øhmmm?)

Echoes sagde ...

Er det ikke saglig hvis den kommer på, bliver prøvet og anmeldt af en :P

Jeanett: Haha whoot det lyder godt nok skummelt! Men nu er jeg heller ikke Twilight fan så en selvlysende, glitrende, og iskold dildo er ikke just apellerende :P

SidneyLise sagde ...

Jeanett: Ej, for real?? Findes sådan en? Jeg har virkelig en trang til at google "Edward Cullen dildo", men jeg tør ikke rigtigt! Ej, hvor er det skummelt! Gad vide om det firma vil sende en prøve...tingest - nu er jeg faktisk virkelig nysgerrig!

Echoes: Jamen, problemet er, at den virker direkte sundhedsskadelig. Den lugter giftigt og så skal den slåes imod et eller andet for at holde op med at vibrere, når først den er gået i gang. Det tror jeg ærlig talt bliver ret svært at finde nogle testpersoner, der vil vove sig ud i... Men hvis der er nogle, hører jeg selvfølgelig gerne fra dem (og her blev SidneyLise-mailen så spammet til, jojo).

- Anne Sofie

Sofie-Amalie sagde ...

http://www.buzzfeed.com/akdobbins/twilight-dildo

Edward Cullen dildo, Anso... :D haha. Nu er I fandeme også selv ude om at blive spammet.
I øvrigt synes jeg det er sjovt at du har alle indlæg med mærkatet "sex".

SidneyLise sagde ...

Undskyld, men AHAHAHAHAHAHAHA!!! Fuck mand, hvad folk ikke finder på! Jeg troede virkelig, at Jeanett bare prøvede at være sjov, men fuck... Gad vide om der virkelig er salg i det der? Men Kudos til den, der har fundet på det i hvert fald!

Øhm ja... altså, vi har ladet os fortælle, at bloggens læsere generelt ser mig som den kloge og snerpede, mens Isabel er den vilde pige. Så det prøver vi at kompensere for nu, hvor Isabel skriver om Kafka, mens jeg går totalt i selvsving med Sex-etiketten, for at bevise, at jeg i hvert fald ikke er snerpet! Hehe... Øhm.

- Anne Sofie