tirsdag den 26. januar 2010

SidneyLise bliver interviewet og er nu som podcast!

Som tidligere nævnt blev vi forleden kontaktet af Mikkel fra KommunikationsCast, der gerne ville lave et interview om indægget, jeg skrev om Fashionministeriet i lørdags.
Jeg har engang lavet Børneradio på DR, men der var jeg 12 år og virkelig kikset - jeg fik senere at vide, at de brugte de mærkeligste børn de kunne finde til at lave radio, fordi de åbenbart fandt det morsomt. Jeg kategoriserede mig vist, eftersom jeg gik i tylskørter, multifarvede gummistøvler, afklippede toppe og neonfarvede øreringe samt samlede på porcelænsgrise. Og så havde jeg en skildpadde og ønskede mig en slange. Ak ja, jeg var et underligt barn.
Nå, men det er ikke mig det skal handle om (eller jo, det er det sort of, men ikke KUN).

Mikkel havde læst artiklen på dSeneste, og så havde historien vandret lidt rundt i Twitterland indtil han fik den idé, at lave et podcast om Fashionminsteriet-sagen, og således forhåbentlig sprede den endnu mere.
Nu ville jeg gerne lyde cool og sige noget a la: "vi fik en rigtig hyggelig snak om SidneyLise, vores bloggerstil og ikke mindst Fashionministeriet, som er en sag, der ligger mig meget på hjerte". Men historien er nærmere denne: "Ejejej nej! Jeg tør ikke snakke med en ægte-næsten-kendis alligevel! Ej! Og jeg lyder dum og irriterende! Lyder jeg irriterende? Gør jeg, ikke? Kan du ikke gøre det??" sagt i en desperat tone til både min kæreste og Anne Sofie.

Jeg så cirka således ud, inden interviewet:



Men. Jeg gjorde det, og selvom jeg lyder som en nasal Barbiedukke på speed, skal podcastet alligevel postes her på bloggen, og så vil jeg bare lade som om, jeg ikke har præstationsangst over, at I nu kan høre det. Mikkel er i øvrigt verdens sødeste mand, og så snakker han ligesom dem i TV-avisen. Og så bliver jeg lidt starstruck!
"Mød Isabel Marschall fra bloggen SidneyLise, der sætter stort spørgsmålstegn ved webbutikken Fashionministeriets prissætning".

Here goes:
http://www.kommunikationscast.com/2010/01/24/kcast-147-per-vers-og-sidneylise/

Pyh. Bagefter havde jeg det sådan "Yay, I did it!" Og selvom jeg siger "så'n" en milliard gange (og så skrev jeg det også lige før, hvad sker der?) så sagde min kæreste, at jeg lød sød. Og ens kæreste kan jo ikke tage fejl. <'3 <'3 <'3 (Okay, jeg skal nok stoppe den Arto-love).
Således så jeg ud kort tid efter interviewet: (det skal forestille at jeg hoverer over min nervøsitets-overvindelse i min nye AA netkjole).


Tak fordi I læste (og lyttede) med.
- Isabel
EDIT
Til de interesserede, er her artikler på nettet, der skriver om os og sagen:
http://www.labconfidential.dk/index.php/modeblog-tvinger-netbutik-i-kn%c3%a6/
http://www.crius.dk/modebutik-lukket-af-en-enkelt-kritisk-kunde/
Og så er der naturligvis indlægget hos Fierce&Fattig her.

17 kommentarer:

Christina sagde ...

Fint outfit og sjovt indlæg.

http://passionsforfashion.blogspot.com/

Joanna sagde ...

Jeg synes også du lød sød. Og sidst jeg tjekkede var jeg ikke din kæreste

Rikke sagde ...

Super interview... og ja.. hvilken stemme, han dog har ;-)

SidneyLise sagde ...

Christina: Tak skal du ha' ;)

Joanna: Er du SIKKER? Men tak, nu har jeg i det mindste to på min side. (medmindre du altså ér min kæreste).

Rikke: Tak :) Og ja, jeg vil gerne giftes med Mikkels radiostemme - den er sej!

- Isabel

Elle sagde ...

Jeg synes du lød velovervejet og fornuftig. Jeg er vist heller ikke din kæreste, tror jeg?... :)

Elle

SidneyLise sagde ...

Elle: Tusind tak - well, man kan jo aldrig få for mange kærester! ;)

- Isabel

Milla sagde ...

Tak for reklamen i interviewet -_-

Hehe ;)

Fedt at siden er lukket nu!

Joanna sagde ...

Altså, vi kan godt være kærester, hvis du synes. Monogami er overvurderet

Else sagde ...

du lyder rigtig sød Isabel.

helt nede på jorden <-I->

SidneyLise sagde ...

Milla, Else: Tak. Og ja, det er ret vildt, at den nu er lukket ned, det havde jeg på ingen måde forventet - men jeg synes det er fedt, at det er sket, så han ikke kan fortsætte sine lyssky forretninger.

Joanna: Helt klart! Jeg vil også gerne være kærester med Lise Rønne, nu vi er i gang :)

- Isabel

Sofie-Amalie sagde ...

"Der kan jo være et eller andet jeg ikke har forstået... Det er der tit" HAHAHAH :D
Fuck, jeg morer mig kongemeget.
Du lyder sød.

SidneyLise sagde ...

SA: Hah, well - det er derfor jeg altid dobbeltchekker alting :D
Og tak!

Mikkel sagde ...

Snitterne væk fra Rønne. Hun er taget ;)

Joanna sagde ...

Det passer mig fint. Jeg vil også gerne være kærester med Lise.

SidneyLise sagde ...

Mikkel: Pokkers! Hun burde kunne deles lidt, synes jeg.

Joanna: Hurra! Jeg sender hende straks en request på FB.

Anonym sagde ...

Hahahahaha! Hvor var det konge, og synes bestemt ikke at du lød blank, men vil gerne sige at man sagtens kan være en venlig sjæl selvom man er fra Gentofte ;)

SidneyLise sagde ...

Tak for det - jeg er også sikker på, at det bare er onde tunger, der har givet mig det tilnavn.

Og selvfølgelig! Alt nord for København er jo the shit! (undskyld Køge og Ishøj).