torsdag den 21. januar 2010

Oh my god, oh my god, oh my god!

Vi har fået en bloggeraward af Anja!

Vi fik at vide, at vi var sjove, yay! Sommetider er vi i tvivl om det er ufrivilligt morsomme folk mener, når de siger det, men vi tager det alligevel som et kæmpe kompliment - så tusind, tusind tak.



Photobucket


Reglerne for bloggerawarden er, at man som modtager skal linke til den, man har fået den af. Dernæst skal man vise et billede af awarden, så skal man skrive 7 random facts om sig selv. Og til allersidst skal man give den videre til 3 bloggere, man finder kreative. Det har vi alt sammen forsøgt at leve op til, så here goes:

Syv random facts om SidneyLise:

1) Anne Sofie får altid at vide, at hun ligner Anna Pihl. Hver eneste gang, hun møder nye mennesker. Every friggin' time!
2) Isabel har en totalt poppet navlepiercing med bling-bling i, som hun har haft siden hun var 14
3) Anne Sofie har stadig ikke fået visdomstænder, selvom hun snart fylder 22
4) Isabel havde engang en skildpadde, der hed Niki, som hun byggede forhindringsbaner til
5) Anne Sofies absolutte drømmemand er Cillian Murphy's rolle i "Breakfast at Pluto", hvor han spillede en 17-årig transvestit ved navn Kitten
6) Isabel får ofte at vide, at hun er en 60-årig fanget i en 19-årigs krop, fordi hun drikker portvin og falder i søvn til festerne.
7) SidneyLise-pigerne kalder hinanden for "Pinkie" og "The Brain" - guess who's who.

Nå, men sådan en bloggeraward skal jo sendes videre til andre kreative-bloggersjæle og første vores første valg falder på den skønne, dygtige Stine, der har bloggen stinestregen.dk. Vi elsker at se de fine tegninger, der illustrerer Stines verden - dét er i hvert fald kreativt!
Andet valg falder på NewYorkerByHeart, der har denne madblog. Når man selv er på SU og stort set lever af havregryn og knækbrød, er der ikke noget bedre end at savle over lækre madretter. Mmm.
Sidst men ikke mindst (uh, den her Melodi Grand Prix skrivemåde er fantastisk!) skal SUS have awarden. Deres blog er way undervurderet - de er simpelthen krampe-i-maven-sjove, og så skriver de fantastisk! We like!

All love

- SidneyLise

9 kommentarer:

SUS sagde ...

Åååårh we love youuuuuu!

Åbner sgu lige en flaske bobler og sprøjter lidt pagne ud over 17 m2 boligsituation. Man har vel lov til at fejre!

Også tillykke til her, foxy ladies. Vi føler trofast med, og brækker os en lille smule af grin over jeres fantastiske indlæg!

SUS//Line Love

Sophia Maria sagde ...

Fantastisk!! Du har ikke tilfældigvis billeder af Niki i forhindringsbanen?? Har lidt svært ved at forestille mig det? Og så lige et opklarende spørgsmål, kan man klæde en skildpadde ud i dukketøj ligesom man kan med kaniner? (Totalt favorit leg, da jeg var yngre...)

Trine sagde ...

Gææter på at Anne Sofie er "Brain" og Isabel er "Pinkie" :)

BetinApple sagde ...

Jeg tror Isabel er Pinkie og AS er the brain :b - no offence :b

SidneyLise sagde ...

SUS: Yay, champagne (og sprut i det hele taget) kan man ikke få for meget af! Og det er nu så velfortjent at I løber af med prisen ;)

Sophia Maria: Desværre, det var før digitagkameraenes tid - og desuden svor jeg at det skulle forblive en hemmelighed, men Anne Sofie skulle absolut ydmyge mig offentligt, tsk!
Altså, min Niki blev ikke klædt ud, men den blev trofast badet hver dag i et pink dukkebadekar. Men jeg er sikker på at den ville have NYDT at få en fin tylkjole på, selvom det var en han. Den var lidt gay.

Trine, Betina: ... Jeg føler mig en smule forurettet, må jeg sige - men jeg kan ikke sige, at I ikke har ret ;)

- Isabel

Trine sagde ...

Min veninde og jeg kaldte også på et tidspunkt hinanden Pinkie og Brain, hvor jeg også var Pinkie, så du skal ikke tage det så tungt :P

SidneyLise sagde ...

Trine: Pyh, det er jeg glad for. Desuden er Pinkie den stærkeste, så det lever jeg højt på!

Stine sagde ...

OMG OMG OMG OMG! Tak for award :) Jeg er først kommet ind på jeres blog nu, hvor I har fået lukket en evil webbutik, der truer med at ruinere os alle!!! I er seje og sjove mennesker, og pænere end retfærdigt.

SidneyLise sagde ...

Stine: Det er virkelig velfortjent, vi er begge ivrige læser af din blog - du er så dygtig!

Og mange tak, nu sidder vi jo helt og rødmer.

Kærligst Anne Sofie & Isabel