mandag den 25. januar 2010

Monday. I'm in love.

Efter lørdagens indlæg om FashionMinisteriet og al den respons, det medførte, må jeg indrømme, at jeg havde en del præstationsangst over dette indlæg i dag. For hvordan skulle noget som helst, jeg skrev, nogensinde kunne leve op til det? Min konklusion var, at det kunne det ikke. Derfor består dagens indlæg fra mig af tre prikker og et billede af en hest.


. . .



Photobucket


- Anne Sofie

Edit: Og så ødelægger jeg lige totalt indlæggets indhold, hvilket var, at det skulle være totalt uden indhold. Men vi har altså fået et par forespørgsler om hvorvidt, vi er på Twitter og det kan jeg så bekræfte, at vi er. De står ude i højre bjælke og har gjort det et par måneder, men jeg kan lige splashe dem op med stort her også:

SidneyLises fælles Twitter: Her skriver vi om ting, der vedrører bloggen. Ganske enkelt.

Anne Sofies private Twitter: Her skriver jeg af og til om ting, der vedrører mig. Såsom grapesodavand og sexlegetøj.

Isabels private Twitter: Her skriver hun nogle gange om manden i sit liv: Mr. Visa.

Men egentlig fatter vi ikke rigtigt Twitter, hvorfor vi ikke reklamerer stort med dem. Undtagen nu altså.

Hvad vi til gengæld fatter er Facebook, og derfor vil vi (igen igen) spamme til med et link til vores FB-fanpage. Den opdaterer vi jævnligt og af og til er der goodies!

7 kommentarer:

samano sagde ...

Kunne du ikke have flashet en pænere hest så :P
Men den er da meget sød.

Sophia Maria sagde ...

Godt indlæg, jeg holder meget af at se på heste på sådan en solrig mandag :-)

SidneyLise sagde ...

Ja, ikke? Jeg synes, at der er alt for lidt heste på bloggen :) Det er rart med noget fornyelse. Om end jeg begynder at tvivle på om det egentlig er en pony i stedet? Den er lidt bette til at være en hest, synes jeg. Og lidt tyk.

- Anne Sofie

samano sagde ...

Jeg tror også det en pony.

SidneyLise sagde ...

Den kom ellers frem, da jeg googlede "horse".

(Jeg elsker de indholdsrige samtaler, vi af og til fører her i kommentarfeltet.)

Mille sagde ...

Totalt sød lille tyk pony :) Kan den mon laves til et par fede støvler??? :)

SidneyLise sagde ...

Mille: I så fald bliver det vist sådan nogle grimme nogen med lange hår på og underlige mønstre. Ad :D

- Anne Sofie