fredag den 22. januar 2010

Jeg forkynder jer et glædeligt budskab

Jeg elsker de der ansigtsgenkendelsesprogrammer, der ligger rundt omkring på nettet. Nogle af jer vil nok kende MyHeritage, hvor man kan uploade et billede af sig selv og så finder den celebritymatches ud fra ens ansigtstræk. Og visse folk vil nok sige, at det er plat og at den slags ikke virker, men jeg er altså overbevist om, at jeg ligner Vivien Leigh, sådan som de siger. Nå!

Men jeg fik så tilsendt et link til en lignende side med den charmerende titel "Make me Babies", hvilket jeg så gjorde. Man skal uploade et billede af sig selv og et billede af en anden person, og så morpher den ens ansigtstræk sammen efter nogle genetiske regler og så har man et billede af, hvordan ens afkom ville komme til at se ud.

Nedenfor kan vi derfor helt eksklusivt afsløre arvingen til SidneyLise-imperiet:

Photobucket


Jeg viste stolt vores førstefødte til Isabel:
AS: "Se, lille Baby Lise. Er hun ikke sød?"
I: "Ad, hvad helvede er der i vejen med den?? Den ligner en alien!"
AS: "Såså... Det er vores baby, du taler om!"
I: "Den har overskæg!!!"
AS: "Hun ligner faktisk lidt Frankie Muniz fra 'Malcolm i Midten'..."
I: "Jamen, se den lige! Ad! Hvor er det godt, at vi to ikke kan få børn sammen!!"
AS: "Jeg kan ikke sige, at det der ikke gjorde en lille smule ondt..."


Men okay, hvis ikke Isabel vil stå ved sit ansvar, så bliver jeg bare enlig mor og opdrager lille Baby Lise på egen hånd. Og så vil hun opsøge Isabel om 20 år og slå hende ihjel. Ligesom i Starwars.

- Anne Sofie

12 kommentarer:

Louise sagde ...

Jeg er overbevist om at den side KUN kan lave grimme børn!

Leoparddrengen sagde ...

T'løk - håber Isabel kommer på bedre tanker... - så slem ser den stakkels pige da heller ikke ud.

Men som regel får man dem jo også som helt spæde, så man bedre kan vænne sig til udseendet - og der ved man jo godt de er grimme af helvede til...

Heidi Månson Vesterdal sagde ...

Tak for dagens første griner :-)

Nu er jeg nød til at ind og tjekke hvem jeg ligner, og ikke mindst hvordan vores barn vil se ud *gys*

SidneyLise sagde ...

Louise: Jeg har parret mig selv med halvdelen af dem fra min FB-venneliste og jeg fik ét kønt barn! ET! Oh well...

Leo: Ja, men det tvivler jeg ærlig talt lidt på. For at citere Isabel: "Jeg kalder alle børn for 'den' indtil de fylder 12...", men det er også okay. Som folk kan se nu, er det tydeligvis mig der står for de bløde værdier i vores indbyrdes forhold. Isabel kører bil, og jeg passer børn.

Heidi: Selv tak ;) Men jeg må desværre forberede dig på, at du kan blive en anelse desillusioneret, når du får resultatet. Gosh, der er mange grimme børn...

- Anne Sofie

Anonym sagde ...

Hihi Tak for super grineflip, og jeg sidder på jobbet, tres pinligt!

Man skal aldrig sige aldrig med den hastighed medicinen udvikler sig på ;-)

hilsen Rikke

SidneyLise sagde ...

Rikke: Det var så lidt :D Jamen, jeg satser også på, at vi om en 10 års tid kan få os en lille Baby Lise. Altså, med min hjerne og Isabels sikre stil kunne det virkelig blive noget godt!

(okay okay, det sidste var et citat fra "Nynne", men altså...)

- Anne Sofie

Mathilde sagde ...

Nu kunne jeg ikke lige overskue at prøve med folk jeg kender, men afprøvede da lige de kendte, fik top grimme børn med Brad Pitt, Zac Efron og David Beckham, men til gengæld lavede mig og Marylin Manson den sødeste lille pige :-)

SidneyLise sagde ...

Mathilde: Haha, det er virkelig underligt! Man skulle nærmest køre alle sine (potentielle) dates igennem den her og når man får grimme børn, ryger de af "To do"-listen. Isabel og hendes kæreste fik faktisk et topklamt barn med afrohår (no offense). Det bragte deres forhold ud i en større krise...

- Anne Sofie

Simone sagde ...

Haha, hvor er jeres dialog sjov - det er noget af det jeg elsker ved jeres side :b
www.lady-simone.blogspot.com

Marie Louise sagde ...

Aj! Der må jeg altså erklærer mig enig med Isabel ..
Det kan aldrig blive ligesom i Starwars .. Anakin var en bedårende dreng og en lækkerbisken som voksen (suk) - den baby dér er bestemt ikke bedårende nu og den komme højest til at gnave Hayden Christensen i haserne som ældre.
Hvis i er heldige kan den få en rolle som stand-in for Gollum.

Er i sikker på at i har gjort det rigtigt?
Det går over min forstand hvordan sådanne to hotties kan få så grim en .. ting.

SidneyLise sagde ...

Simone: Mange tak - rart at vide, at der er nogle, der finder vores evindelige småskænderier morsomme :D

Marie Louise: Det der vil jeg gerne have, at du tager tilbage. Ellers skal du bare vide, at jeg faktisk kan blokere IP-adresserne på alle dem, der sviner mit yngel til. Og Isabel kommer først tilbage på bloggen i morgen, så indtil da kan jeg køre de suveræne Stasi-metoder uden at nogen kan gøre det mindste ved det...

- Anne Sofie

Mathilde sagde ...

Jeg overvejede også et kort øjeblik at se hvad ham jeg dater pt og jeg kunne lave, men ved bare ikke helt om det er en god ide, altså jeg mener hvis jeg laver pæne børn med Marilyn Manson har jeg så overhovedet lyst til at lave pæne børn med daten...