søndag den 17. januar 2010

Hej det er mig, der er dem der Anywho




Jeg slentrede op og ned ad Københavns gader i går, iført dette, og ventede blot på at en fra CPH streetstyle/Eurowoman/whatever skulle spotte mig og skrige, eftersom jeg jo totalt ligner dem fra Anywho.
Da jeg gik forbi butikken 'Deres' (Jer der ikke kender den, så minder tøjet om det her fra online-mode.dk) kommer en pige (der mindede om en af modellerne fra online-mode.dk) hen i mod mig: "Feeeder læææggingser hvo ha du købrt dem?????!!" (ja, okay, men jeg er sikker på, at hun ville stave det sådan). Og jeg var bare like " :( ".
Jeg føler mig så misforstået.

Og nu føler jeg mig også strid, så jeg tror jeg skal shoppe lidt på online-mode.dk for at kompensere og vise tolerance. Denne kjole er måske lidt lang af en party-dress at være, men jeg læste at den sagtens kunne hives op til ønsket længde, så det tyder jo godt!



- Isabel

12 kommentarer:

Kamilla sagde ...

Thumbs up! :D
De typer minder mig lidt om 14-årige popduller der går til halbal iført .. nå ja, ingenting!

BetinApple sagde ...

..eller piger som tror toppe er kjoler. yikes. også spottet til halbal :-P kombineret med synlig g-streng.

og så håber jeg virkelig ikke det passe mht. kjolen :b

SidneyLise sagde ...

Kamilla: ja, og så kan de godt lide blå øjenskygge og orange foundation :(

Betina: Haha, ja trusseflash hører utvivlsomt med til stilen :D

Og hvad mener du? Tror du ikke den ville være et godt køb? Jeg tror du skal have den i pink, den er også lige dig!

- Isabel

christina sagde ...

haha I er så sjove :)(Det er ikke ironisk, selvom man kan læse det sådan)

Joanna sagde ...

Årh, du kunne næsten være med i Anywho.

Min kæreste kaldte mig en snob forleden dag, fordi jeg dissede online-mode typer. Men så viste jeg ham siden, og han endte faktisk med at give mig ret.

Katrine sagde ...

Hahaha - dejligt med et lille grin under opgave-skrivning. Fedt fedt indlæg! (;

SidneyLise sagde ...

Christina: Tusind tak! (eller også er vi bare udsat for mange tragikomiske ting?)

Joanna: Ja, men kun næsten. Jeg mangler noget Acne i mit skab.
Haha, jeg ville ellers elske hvis han havde sagt "de er da meget lækre, skat?" :D

Katrine: Tak :) Det er altid rart at kunne bidrage til overspringshandlinger ;)

Kamilla sagde ...

Kan ikke helt forstå hvad der går galt der - jeg vil personligt helst ikke ligne en gulerod ;) Og farven på mine trusser vil jeg gerne holde for mig selv. Vil i hvert fald aldrig vise dem..

SidneyLise sagde ...

Kamilla: Nej, og desuden kan man godt blive orange the natural way, hvis man lyster: 12 gulerødder dagligt og den er hjemme! ;)
Øv, jeg synes ellers trusseflash er så sjove. Jeg må vist bare tage mere på IN.

- Isabel

Kamilla sagde ...

Årh ja, det er da lige før at man skulle prøve det i stedet :) bob bob! Trusseflash er også meget underholdende, men for det meste på andre ;)

BetinApple sagde ...

Isabel: tror du virkelig? jeg ville virkelig elske den i pink men tror ikke jeg har kroppen til det :'(

Joanna sagde ...

Hende modellen er forresten helt sikkert en mand.