torsdag den 28. januar 2010

Good old mode-indlæg

Der blev for nylig efterspurgt flere outfitbilleder på bloggen, så jeg har taget et par stykker af min AA netkjole. Jeg har altid (okay ikke altid, men efter jeg skifte de mulitfarvede gummirøjser og afklippede toppe ud med det jeg vil kalde "rigtigt tøj") haft en forholdsvis feminin stil, og har egentlig haft det svært med noget, der er meget rocket, men her på det seneste er jeg blevet bedre til at kombinere de to stilarter - billedet nedenfor er i hvert fald et forsøg på dette.




Netkjolen med en sort tube-kjole under, tilsat blondestrømpebukser og sorte ankelstøvler. Nedenfor er den stylet med en Gina Tricot nederdel, mit American Apparel bælte og og sløjfe-heels (en lille smule sløjfeoverload, egentlig). Der ved jeg godt, at jeg går væk fra det rockede igen, men jeg har bare et enormt strutkjole-gen, som jeg ikke kan ignorere, uanset hvor meget jeg prøver.
(Forresten er jeg fuldt ud klar over, at det er røvkoldt udenfor, hvis man skulle være i tvivl på grund af min letpåklædte tilstand på billederne her. Jeg har det bare ikke så godt med for meget tøj på (tøhø) Dog vil jeg lige indskyde, at det er ment som festoutfits, hvor man altså er indenfor alligevel).





Derudover har jeg købt disse Topshop wedges, inspireret af bloggeren Mikkel, der skrev et indlæg om selvsamme sko (billedet er også lånt fra hans blog).






Normalt er jeg slet ikke til sådan noget sporty-møder-high-heels men disse gjorde altså et eller andet ved mig, for jeg var inde og se på dem flere dage i træk, indtil Mr. Visa måtte ofre sig. Jeg tror det er det, at de er højhælede men praktiske på én gang (åh, ordet 'praktisk' skærer lidt i mine øjne) og med det her vejr, har jeg altså bare indset, at tynde stilethæle er cirka ligeså farlige at vandre rundt i, som et minefelt i .... nu ville jeg skrive et eller andet land med minefelter i, men jeg aner simpelthen ikke hvor der er minefelter. Pokkers. Der røg den metafor. Anyways, de er on the way og jeg tror vi bliver rigtig fine venner! De skal kæreste lidt rundt med en basickjole og min læderjakke var planen. Hvis de altså har kemi med hinanden, that is.


De kan købes her på Topshop til 40£, cirka 340 kroner.
- Isabel

Ps. Jeg har forelsket mig i ordet "skammeligt", og agter nu at bruge det så ofte som muligt, så hvis I ser det puttet random ind i sætninger på bloggen for fremtiden, så ved I hvorfor.
Pps. Nu jeg har flashet min skostørrelse, vil jeg spændt vente på den voldsomme regn af reklame-gaver i form af sko, der utvivlsomt vil ramme mig. Kom nu Friis&Co! Har I ikke sendt mig et par? Er de gået tabt i posten mon? :(

12 kommentarer:

SUS sagde ...

Friis&Co. er nogle selektive skanks, vi har heller ikke fået hverken sko, glimmer-leggins, Hjerteforening-taske eller en invitation til deres famøse showroom. Tsk!

//SUS

Liv sagde ...

Elsker de Topshop sko, tillykke:)(Håber ikke Mr. Visa dør...)

SidneyLise sagde ...

SUS: Ja, hvad er nu det for noget? De må lige hanke op i sig selv, og sende nogle goodies!

Liv: Tak ;) Mr. Visa ligger derhjemme og er ved at komme sig. Han har det OK efter omstændighederne.

- Isabel

Anonym sagde ...

Elsker bare begge outfits, men det bælte altså, må eje, hvor ?
sig det så, sig det så !!
(her er det så du skal forestille dig et billede af lille Rikke der meget ivrigt hoppe op og ned)

Og så ønsker jeg alt vel til mr. Visa derhjemme, mon ikke han kommer på benene igen efter weekende, nu mandag er den 1.feb ;-)

Anonym sagde ...

Og så er det man forbander sin dårlige skærm (ok øjne) når man indser at teksten faktisk er et fint link direkte til shoppingland.
Hvilken service SidneyLise leverer, ha ha.
Hvis man så også kunne få mr. Visa med på en lille hot affære ;-)

SidneyLise sagde ...

Haha, jamen held og lykke med din egen Mr. Visa - mon ikke han kan lokkes til lidt sjov? ;)

Mikkel Radicke sagde ...

Der er også bare så hyggelit henne hos Friis og co's Showroom .. (Undskyld :P den lå bare lige til højrebenet!)

Lika sagde ...

Først : Virkelig fine outfit og sko!

Dernæst: Hvor meget kan man egentlig se om de personer der er inde på jeres side? Altså går det såvidt som at man kan sætte et navn på eller kan man kun se ip-adresse?

SidneyLise sagde ...

Mikkel: Haha, det kunne jeg forestille mig - jeg er bare mest interesseret i gaverne!

Lika: Mange tak :) Vi kan ikke se andet end IP adresse og hvor i landet folk er kommet ind på siden fra. Så bare rolig, vi kan ikke stalke for real ;)

- Isabel

Sophia Maria sagde ...

Superfede sko!!

Lika sagde ...

De var egentlig ikke fordi jeg tror at I stalker alle os der skriver kommentarer - men nogengange er man jo inde på andre sider, sider der tilfældigvis er lavet af nogen, man ikke kan lide og omvendt og så er det jo ikke fedt hvis de kan se man snager - altså ikke at jeg kunne finde på det :D

SidneyLise sagde ...

Sophia Maria: Tak, jeg venter i spænding på de kommer!

Lika: Haha, well, nu kan jeg ikke sige om andre bruger et eller andet spidsfindigt, så man kan se alt muligt, men her kan vi i hvert fald ikke ;)

- Isabel