onsdag den 6. januar 2010

Dagens vinteroutfit







Jeg er altid for doven til at prøve bh'er, så jeg tager somregel bare min normale størrelse og går ud fra at den passer, hvilket så ender i at jeg skal fræse rundt og bytte hele tiden, fordi de selvfølgelig kun passer halvdelen af gangene. Man skulle tro, jeg havde lært det by now, men nej. I går var endnu en byttedag og jeg var selvfølgelig halvgnaven over at skulle forlade min varme seng - men i det mindste kom jeg udenfor, hvilket er en absolut sjældenhed i det her vejr. Jeg vil allerhelst sidde under dynen, drikke varm kakao og se Sex and the City for tyvende gang, indtil foråret kommer snigende. Lidt ligesom en bjørn, faktisk. Mmm, vinterhi.

Jeg var iført min nye kappe fra st. Martins som jeg købte på udsalg, sat ned fra 600 til 360 kr. - juhuu, udsalg - samt taske fra Longchamp, de famøse Huntergummistøvler og grå bluse fra COS.

Jeg skal egentlig have købt mig de der Hunter wellywarmers, for jeg fryyser mine fødder - er der nogen der ved hvor de er billigst? Og hvilken farve skal jeg vælge? Åh, så mange store livsvigtige spørgsmål jeg har.

- Isabel

6 kommentarer:

Katja sagde ...

jeg købte mine på trendsales og mener jeg gav 150-200 kr, kan ikke helt huske det. Jeg har sorte støvler og grå strømper..

Fashionbysobczak.blogspot.com

Anonym sagde ...

Jeg hader også bare bh køb.

SidneyLise sagde ...

@Katja: Det lyder godt, jeg må hellere lige få chekket ts så! Tak for tippet :)

@Anonym: Jeg kan godt lide at købe dem, fordi der er så mange fine, men jeg hader når de ikke passer :D (og nu skal jeg så lære at prøve dem i butikken først..)

- Isabel

Mathilde sagde ...

Jeg tror umiddelbart det billigste er her: http://www.discountwellies.co.uk/ProductDescription.asp?Product=Hunter%20Welly%20Warmers%20(Medium)

Der koster de så vidt jeg kan læse mig frem til £16.90 inkl porto til dk :-)

Malsen sagde ...

Warmers kan fås her til 14.90, men er ikke klar over portoen som kommer oveni...:)
http://www.shoe-shop.com/invt/ss30209nav

SidneyLise sagde ...

@Mathilde og Malsen: Tusind tak, jeg chekker lige begge sider ud :)

- Isabel