søndag den 10. januar 2010

Blogleg - juhuu, vi har endelig svaret!

Better late than never - undskyld vi har været så langsomme, og tak for tagget!

Her er vores, altid gode, svar på alting.

3 ting jeg husker, som var det igår:
I: Da jeg vågnede op i en halmballe på min rustur iført Pocahontas oufit og knæklys i håret.

AS: Da jeg testede penisringe... det VAR nemlig i går! Ha-ha-ha!
I: Uh, da jeg vandt en tegnekonkurrence som 7-årig og fik lov til at møde Rasmus Radiomus - som så blot var en mand med museører. Skuffende.


3 ting jeg ikke kan lide:
AS: Folk der ikke læser SidneyLise.

I: Folk der ikke kan sætte nutids-r.
AS: Kendisser med lukkede FB-profiler.


3 ting jeg godt kan lide:

I: Anne Sofie.
AS: Isabel.
I: Kanal 4.


3 blogs jeg besøger dagligt:

AS: Average Joanna.
I: SidneyLise.
AS: Ej, den besøger jeg også dagligt!!
I: Super, så har vi tre!

3 sange jeg hører for tiden:

I: Holbek "Træk Stikket Ud" (lyt her).
AS: "Mr. Brightside" med The Killers. Jeg kan også godt lide videoen.
I: ”Råbe under Vand” med Selvmord. Men det er mest fordi jeg har et crush på Liam.

AS: Jeg undrede mig helt vildt, da en masse af mine FB-venner pludselig blev fans af "Selvmord". Jeg syntes, at det var en anelse kynisk og morbidt, indtil at jeg fandt ud af, at det var et band...

I: Det minder mig om, da jeg læste et interview med dem, og intervieweren havde skrevet "Selvmord kl. 14" i sin kalender, hvorefter hans mor havde set det og gået helt i panik :D

3 tv-programmer jeg følger med i:

I: Shit TRE? Jeg følger med i mindst 20! Så siger jeg... ej. Det vil jeg slet ikke være med til.
AS: "Årets gang i Kongehuset"! Der følger jeg trofast med!
I: Jeg ser "Kender du Typen”

AS: Og selvfølgelig "X Factor", ugens højdepunkt. Mmm... 15-årige drenge med guitarer.

5 kommentarer:

Pernille sagde ...

I ER nu underholdende, damer!

(Jeg vil også tagges i blogleg.. hehe)

Chaos sagde ...

Mr. Brightside er også fantastisk! :D

SidneyLise sagde ...

Pernille: Ih tak, du er sød :)

Chaos: Ja, den er! Jeg elsker den sang :D

- Anne Sofie

Sophia Maria sagde ...

Pochahontas outfit og knæklys :-) Det vil jeg meget gerne se billeder af! :-)

SidneyLise sagde ...

@Sophia Maria: Det skal du ikke ønske dig, det har ikke ligefrem været yndefuldt :D