tirsdag den 12. januar 2010

Blogger awards

Der er rigtig mange bloggere derude, der fortjener stor ros og masser af håndtegn og streetcred, så vi har på SidneyLise besluttet os at lave en blogleg, hvor man kan nævne sine fellow bloggere i de kategorier, de passer til. Det behøver ikke være modeblogs, og der er ingen krav om at det skal være verdensomspændende fashionbloggere man nævner – det er rent faktisk okay at nævne sin venindes blog, hvis man synes hun fortjener at vinde i kategorien ”Sikreste stil” eller ”Pæneste hår”. Vi har valgt følgende i vores kategorier:


Sjoveste blogger: Johanne fra Average Joanna

Bedste sprog: Katarzyna og Line Love fra SUS

Lækreste blogger: Mikkel fra FUCK SEX, we just want clothes

Pæneste hår: Betinapple fra BetinaBlog

Sikreste stil: Jeanett fra The Life of Miss Jeanett

Mest hjælpsomme blogger: Mathilde fra Livet i London fra en Blackberry

Jeg/Vi ville helst drikke øl med: Echoes fra LeBlogdeEchoes

Mest nyskabende blog: Clamour4Glamour




Til forskel fra en ”normal” blogleg har vi besluttet os for ikke at køre med tags. I stedet synes vi, at alle der ser det her og har lyst, skal være velkomne til at fortsætte på deres egen blog, uanset om de er nævnt eller ej. Det er så rart med lidt glæde i denne kolde tid, så hvorfor ikke sprede lidt god karma på denne måde? Send lidt kærlighed og leg med (uh, vi lyder så New Age-agtige lige nu!).


Solsikker og vind i håret!


- SidneyLise

13 kommentarer:

BetinApple sagde ...

åh tak piger *blush*

skal nok sprede lidt god karma på bloggen også (;

hvor er sidneycitatet egentlig fra? :D

*kys*

Samano sagde ...

Det er citat kunne godt være fra en af dem, ved ikke helt hvorfor, men tror det Isabel.

rijaH sagde ...

Jeg er helt klart enig i jeres kåringer ;D

Er også helt sikker på at Echoes er rigtig hyggelig at drikke øl med :P

Sophia Maria sagde ...

Jeg vil supergerne raide Trine fra Presentings klædeskab - og drikke øl med Rikke fra samme blo :-) Og så vil jeg gerne synge karaoke med SidneyLise pigerne! :-)

Mikkel Radicke sagde ...

Ih hvor er i søde!

Joanna sagde ...

Jeg er jo slet ikke i nærheden af lige så sjov som jer. Men tak de damer. Måske kører jeg den også på min når jeg får tid.

SidneyLise sagde ...

Betina og Mikkel: Det er supervelfortjent - der var faktisk slet ingen tvivl i nogle af jeres kategorier ;)
Sidneycitatet er i øvrigt mit (Anne Sofies). Det var efter vores sorthvide photoshoot og jeg blev rost helt vildt for et af billederne. Og så kom jeg altså til at sige den sætning, og det er jeg blevet mobbet med lige siden...

rijaH og Sophia Maria: Vi syntes, at det var supersjovt at sidde finde på, og vi håber at nogle vil overtage idéen og føre den videre på deres blogge. Det er så hyggeligt sådan noget :) Sophia Maria, du skal dog ikke ønske dig at høre hverken Isabel eller mig synge - det er vi mildest talt ret frygtelige til begge to :D

- Anne Sofie

SidneyLise sagde ...

Joanna: Åhr, det er nu en definitionssag. Vi sidder i hvert fald begge to og fniser hver gang, vi læser din blog :D

Anonym sagde ...

Man skal da også have en grund til hvorfor I netop har valgt den og den blog i de forskellige kategorier.

Malsen sagde ...

God idé :)

Jeg vil flux udtænke mine kandidater og lave et indlæg på min blog.

SidneyLise sagde ...

Anonym: Vi synes egentlig lidt, at de giver sig selv de fleste af dem. F.eks. med "Pænt hår" er der vel ikke så meget at rafle om... hehe.

Malsen: Uh, det glæder vi os virkelig til at læse :D

- Anne Sofie

Mathilde sagde ...

Tak de damer :-)

Echoes sagde ...

Tak for det piger (og tak Rijah) Vi må vist snart få knappet den bajer op!