mandag den 11. januar 2010

AA one shoulder dress in action

Lørdag aften var jeg til (forsinket) julefrokost med mine gamle homies, og fik indviet et af mine seneste køb: one shoulder kjolen fra American Apparel.


"Hold da op, et spændende køleskab jeg lige har fået øje på!"


"Jeg håber virkelig at ris a la manden er god...*drømme, drømme* "

"Ellers sender jeg dem mit angry face!"



Jeg er en sucker for mørke kjoler i alle mulige snit, fordi de kan dresses præcis som man vil have dem! Her har jeg f.eks. tilsat mine rusinds-killerheels fra Zara, store sølvøreringe, farvet neglelak og sølvclutch, men den kunne snildt gå til hverdag med et par flade støvler og en cardigan.


Og nu må jeg lige have lov til at brokke mig over vinteren, for det er jo ganske umuligt at se nogenlunde almindelig ud, når man går fra det ene sted til det andet!
Først og fremmest skal man næsten have en rejsekuffert med, så det bliver muligt at transportere diverse former for skiftetøj, når man udenfor er tvunget til at være iført gigantisk vinterjakke, vanter og støvler. Plus at man bare ødelægger al elegance, når man i indgangen står med numsen oppe i hovedet på alle andre, og svedende bakser sine leggings af, mens man derefter vaklende forsøger at skifte sko og prøver at lade som om, at ingen lægger mærke til hvor dumt det ser ud.

Men jeg har dog, efter mange ganges frysen, lært at det er bedre at ligne en klovn, end at stå i en lille blazer og bare fødder i ballerinasko og fryse ihjel - det er virkelig ikke det værd!

Jeg håber I havde en dejlig weekend allesammen - forresten, hvis der er nogen derude, der er den heldige ejer af en limousine (okay mindre kan også gøre det), som har lyst til at fragte Anne Sofie og mig rundt i nattelivet næste weekend, så tøv endelig ikke med at sende os en mail. Ps. du skal helst være lækker, siger Anne Sofie.

- Isabel

13 kommentarer:

samano sagde ...

WOW :-D
Det er virkelig en flot kjole.

Simone sagde ...

Piiift piiift, en laberhed i sigte..!! Du ser virkelig fantastisk ud i den kjole!
Har du evt. et link til den? :)

Lika sagde ...

Piiiiift :)

Hvordan er størrelserne?

BetinApple sagde ...

wauw!

SidneyLise sagde ...

Tusind tak, piger - hvor er I søde :)

@Simone: det kan du tro, den er lige her http://www.americanapparel.com/rsa7309.html?cid=29

@Lika: Jeg synes den er helt true to size. Jeg tog den i xs/s, som jeg også bruger normalt.

- Isabel

Miss Jeanett sagde ...

Nøj den er laber! Hvor sender AA fra? Gider næsten ikke risikere told-helvede.

Beam sagde ...

^skønt billede - og kjole selvf. Du bærer den nu så fint. :o)

SidneyLise sagde ...

@Miss Jeanett: De sender fra Tyskland, så du slipper for alle formoer for told :) Dog har de været super langsomme med levering denne gang! Jeg bestilte inden jul og mangler stadig halvdelen af min bestilling :/
Normalt er de ikke så dårlige.

@Beam: Tusind tak! :)

Miss Jeanett sagde ...

Åh fantastico! (mht land det kommer fra - ikke den der langsomme behandling. Skriv til dem at i altså er MEGET famous bloggere som altså bitcher på jeres blog hvis jeres ting ikke snart kommer!)

Tror jeg bliver nødt til at hapse den. Den ville være perfekt til et lille DIY-projekt jeg har gang i.

Milla sagde ...

Smuk smuk kjole! Du ser fantastisk ud som altid :D

SidneyLise sagde ...

Miss Jeanett: Ja, det vil jeg gøre, så kan det nok være at de rubber neglene :D

Uh, det lyder spændende med DIY projektet, det vil jeg gerne følge med i! Og jeg tror du bliver glad for den, det er en rigtig behagelig kjole!

@Milla: Tusind tak, søde! :)

Heidi Månson Vesterdal sagde ...

Virkelig flot kjole, og den sidder perfekt på dig... God stil der :-)

SidneyLise sagde ...

@Heidi: Mange tak - og tak fordi du læser med :)