søndag den 3. januar 2010

2010




Så fik vi vinket farvel til det gamle årti, forhåbentlig alle med manér!
På nytårsaften var jeg iført min nye Patrizia Pepe kjole – som var en julegave fra min fantastiske kusine – samt armbånd fra Dyberg Kern, unknown stiletter fra Barcelona og røde negle.

Antal uheld: 2 (rekord lavt, faktisk!)
· Smadret lampe. Deeen kan nok klares med noget gaffatape, tænker jeg.
· Jeg blev ramt af en raket (dramatisk musik, tak!), eller det var pinden fra en raket, der ramte mig i hovedet da vi var ude og se fyrværkeri. Jeg er virkelig ikke fyrværkerifan og holder mig mest til knaldperler – selv bordbomber gør mig lidt bange, så I kan nok regne ud, at jeg troede jeg skulle dø, da jeg blev ramt af den pind der.

Fuldhedgrad: Well, jeg var faktisk ganske ædru, i forhold til min normale promille. Jeg er ved at blive immun overfor alkohol tror jeg.
Mine madlavningsskills var forresten over forventet, nytårsmaden var lige til Michelin-stjerner - Gordon Ramsey ville have været stolt!




Scoringer: 1½. Min kæreste, og så er jeg ret sikker på, at en Brian med et kæmpe batteri (SÅDAN scorer man jo damer, ved vi) blinkede til mig mens han fræsede rundt på sin knallert. Oh, I still got it!

In action photos (læg mærke til trutmund både her og ovenover. Det er meget vigtigt på billeder, hvis man skal se intelligent ud, som jeg jo gør her).



Min kæreste leger DJ - og nægter at spille Medina, hmf. (Jeg sagde han blev kendt, hvis jeg fik lov at flashe ham på bloggen og det virkede!)


Jeg håber i havde et forrygende nytår og er klar på 2010 - var der forresten nogen af Jer, der havde nytårsfortsætter? Jeg har nemlig droppet det, efter jeg har failet de sidste mange år. Ahem.

- Isabel

12 kommentarer:

Echoes sagde ...

Hvor ser du godt ud, og boobie-touch samt trutmund er en perfekt final touch!

Tina sagde ...

Du ser fantastisk ud!!

Average Joanna sagde ...

Jeg synes bare din kæreste ligner en jeg har set før :D

Tuggie sagde ...

Åh de kjole klæder dig endnu bedre. Skøn skøn kjole.

Fin blog I har :)

Veronika sagde ...

I love your shoes!

Veronika
xx

SidneyLise sagde ...

@Echoes: Ja, præcis - we love boobie-touch!

@Joanna: Han er jo også famous! :D

@ Tina, Tuggie, Veronika: Tusind tak, hvor er I søde! :)

- Isabel

Anne Sofie sagde ...

Hedder din kæreste Kasper? ;)

- Anne Sofie (aka - Organza)

SidneyLise sagde ...

Ja ;)
Engang hed han det med Z, men så stoppede han med at være en poptøs :(

Har du forresten stadig dine fine hårbøjler på Trendsales? :)

- Isabel

Anne Sofie sagde ...

Uhlalaaaa - hvor længe har det stået på? ;) Sig, at han skal holde op med med at være sådan en kultursnob og spille det Medina når hans dame vil danse.

Mht hårbøjlerne, så er de ikke på TS mere. Kørte lidt sur i det til sidst. Men jeg laver gerne på særlig opfordring hvis du står og mangler?

SidneyLise sagde ...

Vi har set hinanden siden... i slutningen af i sommers :)

Ja, for pokker! Og Britney og Beyonce!

Jeg ville gerne have haft en vild en til nytår, men det skulle jeg lige have tænkt på noget før. Så må jeg have en tilgode til 2011 ;)

Anne Sofie sagde ...

Ahr, det skulle du da ha' sagt - for jeg lavede en med pailletter og en raket m.m. til mig selv! :D

SidneyLise sagde ...

En raket? Ej, sådan en ville jeg vildt gerne have haft - det lyder tilpas farligt til at være godt :D