tirsdag den 29. december 2009

Nytårskvaler

Sorry for angry face. Det ligner lidt, at jeg lige er kommet i tanke om hvor rodet mit tøjskab er. Hvilket jeg muligvis også er.




Åh, jeg tuller bare rundt og forsøger at få styr på nytårsforberedelserne, iført AA sweatshirt kjole og sorte jeans - not that fancy (og så mindes jeg sidst jeg havde den AA-sag på, hvor det var sommer og mine ben var brune. Mmm.)

Og nu skal vi tale lidt om nytår. For hvad er det lige der sker for at den fest er totalt hyped (ja, vi snakker værre en Acnes Atacomaer!) men alligevel altid ender lidt.. bare ikke lige med det brag, man havde lagt op til?

Enten bliver man for fuld alt for tidligt - for NU skal man filme vise alle de foregående nytårsaftener, hvordan man fester igennem - og går kold før klokken tolv, eller også opgiver man lidt med det samme og forsøger, uden held, at være festlig med nytårshatten og knaldperlerne. Ak. Og det mærkelige er, at festerne inden og efter faktisk er ret sjove, det er bare LIGE den aften, der ofte ender lidt ligesom når man forsøger at affyre en våd raket.

I år holder jeg det med min kæreste, forhåbentlig iført min nye Patrizia Pepe kjole (jeg lover et flash på et tidspunkt) og jeg har lovet at stå for madlavningen for a change, hvilket bliver lidt af et.. sats, lad os bare sige det sådan. Ahem. Men jeg har fået en kogebog i julegave, så det MÅ kunne lykkes.

I må alle have et fantastisk nytår i smukke kjoler og lækre sko - dét er tilgengæld det fantastiske ved nytår: man kan aldrig være overdressed!

- Isabel

Og så lige et sommerflash af kjolen - ALT er bare bedre på den årstid. Se, jeg ser endda glad ud her.

2 kommentarer:

Tuggie sagde ...

Den er rigtig smart til dig den der kjole ! :)

SidneyLise sagde ...

Tusind tak, jeg er også rigtig glad for den - den er virkelig comfy :)

- Isabel