søndag den 6. december 2009

Sonia Rykiel - en lille smule mormor



Jeg var ikke i lige så høj ekstase da jeg høre Sonia Rykiel skulle samarbejde med H&M, som da det var Jimmy Choo. Hendes stil er ikke umiddelbart mig - lidt meget strik og lidt meget striber. Men jeg synes faktisk hun er sluppet ret heldigt fra denne kollektion. Enkelte dele er lidt mormor med for brede stropper - og misforstå mig ikke, jeg synes faktisk retro-stilen med højtaljede trusser og 50'er bh'er er rigtig flot, men hun pull'er den ikke af i alle dele efter min mening.


Jeg er vild med corsagen, den florlette bluse og den stribede kollektion. Den pudderfarvede BH kunne jeg godt springe over, den er lige præcis en tand for meget granny. Men tjek det ud her, hvis I lige har lidt ekstra på kontoen, der er en del lækre sager (Jeg har allerede gramset på nogle af delene!) og det er ganske fair priser.





Søndagskys

- Isabel

5 kommentarer:

scient.hybrid sagde ...

Jeg synes at billederne på nettet er langt bedre, end det virkelige billede.

Jeg blev godt nok skuffet da jeg så det i dag.

Det med de brede stropper tænker jeg ikke så meget over, men nu bruger jeg selv en størrelse bh i størrelse faldskræm (overdrivelse fremmer forståelsen), så brede stropper generer ikke mig.

Det af kollektionen jeg synes er pænest IRL er granny serien i den blå-sorte variant.
Det er nok det eneste sæt, jeg ville købe hvis jeg kunne være i andet end trusserne.

Så lidt skuffet her.

SidneyLise sagde ...

Jeg er delvist enig - satinkollektionen er en smule 'elektrisk' og jeg tror godt man kunne blive træt af den. Men noget af det, som det transperane stribede føles ok efter min mening.

Men ja, nu har jeg ikke haft kæmpe forventninger, men jeg kan godt forstå din skuffelse.

Tigeren aka Chau sagde ...

De tre ting du har valgt er umiddelbart også de ting jeg synes er pænest, men jeg vil gerne se det irl. Er heller ikke selv så interesseret i sonia rykiel kollektionen som med Jimmy choo, som jeg har købt en del af, dog ikke nogen af de høje stiletter :-)

/Chau
http://thetigerakachau.blogspot.com/

SidneyLise sagde ...

Jeg synes kvaliteten af de satinagtige ting, er ret dårlig og corsagen sad, som nyeste indlæg fortæller, ret dårligt på mig!

Men jeg ville helt sikkert også råde dig til at gramse lidt på det, før du købet noget. Jeg tror nemt man kan blive lidt skuffet ellers :)

Tigeren aka Chau sagde ...

Jeg har faktisk været forbi en hm i dag for at se kollektionen og prøve det jeg havde udvalgt og det var skuffende. Synes ikke tingene levede op til billederne og de sad dårligt på mig. Ved ikke om det vil gøre på andre.
Så den kollektionen skipper jeg. Fandt tilgengæld noget andet ;-) se min blog.

/Chau
http://thetigerakachau.blogspot.com/