søndag den 6. december 2009

SidneyLises Adventskalender: Slutty Julesange - Part 2

Yay, så har vi endelig indhentet tiden og har ramt 2. advent som faktisk er det, vi har i dag! Og da jeg godt er klar over, at det kun er 8 timer siden, at den første slutty julesang blev postet har jeg valgt den anden til at være den diamentrale modsætning af Puttes sang! Bare så det ikke bliver kedeligt.

Så hvor vi før havde en ca. 40-årig dansk mand med rottehaler, der gav den som en (ikke alt for køn) 18-årig og sang sjofle replikker, hopper vi nu over til den ca. 40-årig britisk mand som er omgivet af en masse meget kønne 18-årige og synger rigtig dårlige - men ikke særlig sjofle - replikker.

Vi skal til "Christmas Is All Around" fra Love Actually, som indeholder meget af det, vi står for på SidneyLise: Skanky sko (jeg tror faktisk, at Isabel har nogle der ligner dem fra videoen), glitter-bh'er og "tilfældige" trusseflash (ej, ups!).



Og er det bare mig eller minder Billy Mack ikke bare en anelse om en ældre version af Lucas fra X-Factor? Bare uden briller?

- Anne Sofie

3 kommentarer:

scient.hybrid sagde ...

Den er så genial den udgave :D

Anonym sagde ...

Nej Lucas er så meget pænere

SidneyLise sagde ...

scient: Jeg elsker, elsker, ELSKER den også! Hører den faktisk året rundt :D

Anonym: Haha, ham her var nok også pæn engang :D Og jeg tænkte nu mest på koreografien!