mandag den 21. december 2009

SidneyLise tester vandbaseret neglelak

Jeg får evigt og altid brok, når jeg lakker negle ”Ej, Isabel, det lugter virkelig giftigt!” eller ”Kan du ikke gøre det der udenfor?!” (Øh, nej det er minus 10 grader, så ville mine fingre nok fryse af). Jeg kan faktisk godt forstå dem, for det lugter virkelig grimt og kemikaliefyldt, og slår man alle ingredienserne i en almindelig neglelak op, finder man faktisk nogle af de værste opløsningsmidler deri – det gælder endda de dyre Chanel neglelakker.

Jeg er en sucker for neglelak i alle mulige fine farver, så det er en ret ærgerlig erkendelse, at sige at det er pokkers giftigt at indånde. Jeg surfede lidt rundt i min frustration, for det kan da ikke passe at der ikke findes et alternativ til kemikaliehelvedet – og det gør der heldigvis!
Jeg fandt ezzence.dk, som er en dansk netside, der udbyder vandbaseret, lugtfri neglelak, og det måtte jo prøves.
Neglelakkerne er så fine i farven, når de kommer på og bedst af alt; de lugter af absolut ingenting! Jeg vil sige, at holdbarheden ikke er fuldt ud lige så god som ved en almindelig neglelak, men for mig opvejer det rigtig meget, at den er lugtfri og ikke ødelægger neglene som jeg oplever ved de fleste andre neglelak. Desuden er det let at få af med den tilhørende neglelakfjerner, så at man skal lakke neglene lidt oftere med de vandbaserede neglelak gør ikke mig noget, når den er så let af fjerne og putte på igen.
Alt i alt havde jeg en rigtig god oplevelse med neglelakken, og det er helt sikkert en jeg vender tilbage til, når mit lager igen trænger til en opfyldning.

Check siden ud her, og se de fine neglelakker (Anne Sofie og jeg har forelsket os i farverne Cameo, Plasma og Prissy). Der er en masse andre lækre produkter derinde - endelig er der en dansk skønhedsside og så har de tilmed vildt hurtig levering. Vi bestilte torsdag aften og havde dem lørdag formiddag! Yay!
- Isabel

3 kommentarer:

Trine sagde ...

Er de gode? For jeg synes de er lidt halv-dyre :)

Cecilia sagde ...

Ej dem stod jeg og lurede på igår i Matas... så jeg vil også gerne høre hvordan kvliteten af dem er?? :)

SidneyLise sagde ...

Hej piger, jeg har skrevet lidt mere om neglelakken i indlægget nu, så I skulle gerne kunne få en idé om neglelakkens kvalitet nu :)

- Isabel