søndag den 20. december 2009

SidneyLise i sneen

Er der noget som sne, der kan få en til at gå helt i barndom? Okay, jeg indrømmer, at jeg faktisk ikke var SÅ glad for sneen i første omgang og endda har brokket mig over den i en facebook-opdatering, men nu hvor jeg er tilbage i Sønderjylland hvor kålen blomstrer og mor laver varm kakao, bliver jeg måske alligevel lidt overtalt af dens gode egenskaber.

Jeg bliver dagligt spurgt om jeg ikke fryser, når jeg render rundt i mine små kjoler her om vinteren, så derfor vil jeg som et tillæg til dagens outfit fortælle jer, hvad jeg faktisk har på sammen med mine små kjoler. Det handler nemlig om lag på lag. Nedenstående er et typisk 'Anne Sofie vinter outfit':


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Følgende kan ses på billedet: Læderjakke fra Kaos by Auluna, rosa tanktop fra Only, bodycon nederdel fra H&M, tørklæde med leopardprint fra Pieces, gammelrosa uldstrømpebukser fra H&M, no name læderstøvler, strikhue.

Følgende er jeg også iført, men det kan ikke ses på billedet: Stroptop fra H&M, lang tanktop fra Only der går ligeså langt ned som nederdelen, strikket cardigan fra Vila, yderligere to par strømpebukser (altså 3 i alt) fra hhv H&M og ASOS, samt et par tykke uldsokker.
Altså er det nu helt officielt: Man kan sagtens klæde sig semiskanky, selvom det er vinter. Man behøver egentlig ikke at ændre sin sædvanlige tøjstil markant, bare tilføj nogle strømpebukser, en ekstra undertrøje og nogle uldsokker, og du er klar til at gå udenfor og lege i sneen.

Dagens tip: Hvide tights er geniale, hvis du skal bruge noget under lyse eller farvede tights (som mine gammelrosa i ovenstående serie). Sorte strømpebukser skinner nemlig igennem og giver et lidt grumset indtryk - hvide vil til gengæld forstærke tightsenes naturlige farve (ligesom når du bruger eyeshadow primer). Jeg har købt mine på ASOS til £5, men ellers har H&M dem jævnligt til omkring 60 kr. De kan virkelig anbefales som en del af basisgarderoben.

- Anne Sofie

7 kommentarer:

scient.hybrid sagde ...

Hmm.. Jeg har ikke kunne finde dem i H&M, har nemlig ledt efter dem siden Van Gok viste tricket i sin serie på Zulu i sommers.

SidneyLise sagde ...

Ej, har han nævnt mit hvide tights-trick? Nu er jeg helt desillusioneret. Jeg troede virkelig, at det var noget, jeg helt selv havde fundet på og var virkelig stolt over at kunne dele det med jer. Æv.

scient.hybrid sagde ...

Jeps, han viste det i et afsnit, hvor modellen skulle iføres stærke farver og modellen skulle derfor have gule (mener jeg det var) strømpebukser på.
Så hev han lige et par hvide på hende først, for at vise at den gule stod langt bedre frem på sådan en baggrund end mod den nøgne hud.

Rillo sagde ...

skanky er altid godt hehe :P

SidneyLise sagde ...

scient: Æv altså. Nå, men i det mindste må der da være noget om det, når nu hele to modeguruer (tø hø) taler om det.

Rillo: Skanky er det nye sort!

Beam sagde ...

Fedt. Tak for tippet med de hvide tights. Har nogle liggende, som jeg har brugt 1 gang.

SidneyLise sagde ...

Glad for at jeg kunne hjælpe :) Jeg havde selv mine liggende i en evighed før jeg fandt på at tage dem på indenunder andre par. Hvide tights er bare svære at style i sig selv.