torsdag den 10. december 2009

Lørdag aften skal I se...

... et helt program dedikeret til sko!

Jeg er egentlig oprindeligt gift med Kanal 4, men her på det seneste har jeg fjantet ret meget rundt med DR2 (shame on me!) I går aftes sendte de et helt program om Rubriks Cubes - de der firkanter med forskellige farver som skal være ens på alle sider. Jeg elsker det, selvom det er lidt kikset og jeg ikke engang er god til det, så jeg sad der i sengen og beundrede de nørder, der bruger hele deres liv på at blive verdensmestre i Rubriks Cube - oh yeah, det er en titel man kan vinde!

Anyway, nu skal det handle om fodbeklædning, så hvis I ligesom Anne Sofie og jeg også er ret forelsket i alle former for skøre, smukke og fantastiske sko, så tænd for DR2 lørdag aften klokken 20, og I vil ikke fortryde det!

Se mere om programmet her.





"En tema-aften om det vi alle har på fødderne hver eneste dag - sko. Mange kvinder, men også adskillige mænd, har et lidenskabeligt forholdt til sko. Sko er ikke bare en praktisk beklædning, der adskiller vores bare fødder fra den beskidte jord. De er et statement, der viser, hvem vi er, og hvad vi står for. Farven på snørebåndene, højden på stilethælene eller snudens runding er et udtryk for vores identitet! I dag er det ikke blot klæderne, der skaber folk, men i høj grad også skoene."


- Isabel

6 kommentarer:

Linda sagde ...

Temaaften på DR2 plejer at være et hit. Og nu om sko. Det må jeg da se.

SidneyLise sagde ...

Ja, ikke? Vi glæder os også!

Jonas sagde ...

hehe, det program om rubriks cube så jeg også...man får helt lyst til at prøve:)
Jonas

SidneyLise sagde ...

Ja!
Du må låne min, jeg er alligevel dårlig :(
Hvis du bliver verdensmester vil jeg have din autograf!

Jonas sagde ...

hehe,
den er jeg med på:P

Simone Jacqueline sagde ...

Ih det var nu ikke det mest spændende program :-(



xoxosimone.blogspot.com