onsdag den 16. december 2009

Homoseksuelle i erhvervslivet (og dagens outfit)


Jeg lige hørt noget meget foruroligende: at flere folk i erhvervslivet skal "springe ud af skabet" - altså erklære sig homoseksuelle, fordi det er vigtigt at.. øhm.. de andre homoseksuelle medarbejdere ved hvem de skal lægge an på, eller?

Det er lidt skræmmende at man nu skal ERKLÆRE sig homoseksuel, som om det var så vigtigt for alle andre at vide hvilken seksuel præference en person har i en arbejdssituation. Undskyld mig, men jeg er altså virkelig ligeglad med om min chef tænder på kvinder, mænd, SM eller pisk mens hun tænker på Pia K, bare jeg ikke skal blandes ind i det. Det er den der politiske korrekthed, der gør at der nu totalt overkompenseres overfor de homoseksuelle, fordi man engang udstødte dem fra samfundet - problemet ér, at det ender lige omvendt; i forsøget på at normalisere homoseksualitet gør man netop det modsatte.

Men lad os da alle lige klappe af de homoseksuelle erhvervsarbejdere og selvfølgelig også af de heteroseksuelle (de skulle helst ikke føle sig udenfor, jeg synes vi har så rigeligt med parader, jeg orker ikke én mere).

Forresten har jeg verdens sødeste ven, der tilfældigvis er homoseksuel OG sort (eller i hvert fald ret brun). Så når jeg går med ham, så viser jeg mega meget tolerance, faktisk så meget at jeg ikke behøver de fine tolerancesmykker, som Anne Sofie viste forleden (selvom jeg rigtig gerne ville finde en undskylding til at købe dem!) Ærgerligt at han ikke også er muslim, så havde jeg VIRKELIG kunne flaunte hvor godt et menneske jeg er.

Nu glemte jeg helt at fortælle om mit outfit i min iver: denimleggings fra VM, "Rock is Dead" T-shirt fra Threadless (som jeg fik i før-julegave af min kæreste og har haft på lidt for mange dage i træk nu), mine røde Jimmy Choo for H&M heels, Blazer fra H&M og lædertaske fra Rika.

- Isabel

og til dem, der måske synes mine collager er lidt små og fesne:





6 kommentarer:

Brigitte sagde ...

Jeg vil også have luder-sko! aj nu må du ikke tage det ord ilde op, jeg synes de er vildt fede :-D

Mette [Spitzenklasse] sagde ...

Bare tæer i sandal ? I december ? I snestorm ? :-)

(siger hende der lige har trukket meget lange uldsokker uden på sine strømpebukser. Og som ikke engang skal ud i dag)

Til gengæld er du ikke den der ligner white trash.

SidneyLise sagde ...

@Mette: Nu glemte jeg nok lige at skrive at jeg læser til eksamen, og det her er til noget æbleskive/julegøgl hos nogle veninder - indenfor. Så jeg har altså ikke vandret rundt i snestorm i åbne sko ;)
Og tak, tror jeg nok. Den titel stræber jeg heller ikke efter, må jeg sige :D

@Brigitte: Well altså de ER jo lidt hoochie, men jeg synes det handler meget om stylingen - og selvfølgelig skal du da også have et par ;)

Mette [Spitzenklasse] sagde ...

Det forklarer jo sagerne.

Det jeg prøvede at sige, var "den af os, der ligner white trash".

Det er så mig. White trash look er ikke noget at stræbe efter, men det sker ligesom helt af sig selv når man skrive speciale i døgndrift.

SidneyLise sagde ...

Åh, jeg har også bare læst og været virkelig trist at se på de seneste mange dage (hvilket forklarer de manglende flash), så jeg forstår dig godt!

Held og lykke med det forresten ;)

Mette [Spitzenklasse] sagde ...

Tak !