torsdag den 24. december 2009

Glædelig Jul!


Juhuu, det er juleaften!

Men med Julen kommer også de tilbagevendende familiejulefester - der er bare intet værre en at sidde med et tvungent smil på i timevis og svare på spørgsmål fra nysgerrige familiemedlemmer.
Samtalerne foregår altid nogenlunde således:

Tante-et-eller-andet: "Nååååå Isabel, hvordan går det så med studierne?"
Mig: "Jah, det går ikke gå godt for tiden, min gruppe har lige.. *bliver afbrudt*"
Tante-et-eller-andet: "Nåååå, det lyder da dejligt! Skal du ikke have lidt mere sovs! Du er så tynd!"

Min farmor inviterer altid sådan en ældre dame, der er lidt.. skør. Dét er virkelig nogle underlige samtaler man har med hende, Gudrun, hedder hun.
-
Gudrun: "Nå Laila, er du blevet gift, ja det hører jeg jo!" (siges på skingrende, uforståeligt jysk).
Mig: "Jeg hedder altså ikke Laila, Gudrun. Og jeg er stadig ikke blevet gift".
Gudrun: "Nå nej, du hedder jo Elsebeth".
Mig: "..."

I år er vi heldigvis bare hjemme, så medmindre mine forældre bliver alt for vilde med glöggen, skulle det forløbe nogenlunde stille og roligt.
Jeg skal have min H&M Trend buksedragt på i aften, og selvom mine gaver nok er lidt halvkedelige (jeg har ønsket mig et strygebræt og flere gryder), så tror jeg det bliver rigtig sjovt.

I får lige et flash af vores juletræ:




Hav en fantastisk Jul derude!
Kærligst Isabel

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fantastisk blog - har nu brugt min fridag på at læse Jeres gamle indlæg :)
Og Isabel - går du mon rundt og overvejer at sælge denne buksedragt?

Hej hej fra Kathrine

SidneyLise sagde ...

Tusind tak! Og du er da rigtig kommet langt tilbage i indlæggene ;)

Desværre ikke, jeg er meget glad for den. Men måske kan du finde den på Trendsales? :)

- Isabel

Anonym sagde ...

Øv øv - har nemlig tjekket Trendsales. Men sig endelig til, hvis du pludselig ombestemmer dig :)