tirsdag den 15. december 2009

Fresh supplies

Jeg køber normalt ikke flere ting af samme model, men med American Apparel bliver jeg nødt til at gøre en undtagelse. Jeg har... hm, 6-7 items fra dem og de er uden undtagelse ved at være slidt op efter et års intensiv brug (seriøst, jeg BOR i min oversize cardigan! Dem, der kender mig IRL kan bekræfte dette!), så derfor har jeg længe leget med tanken om, at jeg skulle købe de samme ting igen - eventuelt i andre farver. Men jeg var så sådan: "Ej Anne Sofie, nu tager du dig altså lidt sammen. SÅ fantastisk er den cardigan (og den tunika og den kjole og...) altså heller ikke."

Men så tikkede der en lille mail ind fra AA med "loyal customer holiday season 20% discount" og så blev jeg meget meget glad og skyndte mig ind på hjemmesiden, hvor jeg snuppede endnu en oversize cardigan (i præcis samme farve og model som jeg har nu - jeg kommer til at virke som et af de der klamme mennesker, der aldrig skifter tøj), endnu en tunika (denne gang dog i en anden farve, nemlig navy), endnu en slå om kjole (i sort frem for lilla) og så endelig dagens rebelske køb, nemlig en Too-Short Tube Dress in Red Black Afrika-print - seriøst, det HEDDER modellen faktisk! Har I nogensinde hørt et mere genialt navn? Too-Short Tube Dress in Red Black Afrika-print.

Photobucket

Nu har jeg så udnyttet den fordel det er at have familie i Tyskland, så nu håber jeg virkelig, at det når at komme inden jul!

- Anne Sofie

4 kommentarer:

scient.hybrid sagde ...

Haha...
Genialt navn, der næsten ikke lægger op til sluttyness :D

Der er intet galt i at have flere af den samme ting, vil jeg gerne slå et slag for!
Har selv pufærmeblusen fra H&M i tre forskellige farver og overvejer en fjerde farve *ahem*, så intet ondt ord herfra.

SidneyLise sagde ...

Jeg elskede også kommentarerne på AA's hjemmeside: "Why is it so short? It's really slutty!!" - Ahem ja, læs navnet eventuelt?

Haha, okay du overgår mig! Men når man finder en god model er det altså også bare at hænge ved :D

scient.hybrid sagde ...

haha..
Genial salgtale :D

Blusen fremhæver det den skal og så når alt kommer til alt, så er det jo ikke værre end, hvis man bliver ved med at købe hvide tennissokker :p
(Retfærdiggørelse af køb er altid godt)

SidneyLise sagde ...

Nej, du har virkelig fået mig overbevist! Køb den :D