onsdag den 23. december 2009

Dagens outfit og papirløse Isabel


Jeg er i desperat gaveindpakningskrise - der er ikke mere gavepapir og jeg mangler at pakke to (store) gaver ind. Hvad gør den kloge? Kører ned efter mere gavepapir i nærmeste Bog & Idé, og får orden på krisen så hurtigt som muligt. Hvad gør jeg? Løber forvirret rundt indenfor i jagten på overskydende gavepapir fra sidste år, indtil klokken bliver så mange, at alle butikker har lukket. Og så er det jeg tænker, at det sagtens kan klares med lidt snilde, så jeg finder min gamle servietsamling frem (og ikke et ondt ord om mit nørdede samler-gen) og noget tape og vupti, så har man gavepapir! Eller. Man har fire sammenklistrede servietter, med ikke-matchende print, som nu skal kaste sig ud i disciplinen: julegavepapir. Lidt svært, når der er påskehareprint på den ene serviet og flag på den anden... Åh.

Jeg har forresten været iført dette:

Cardigan-kjoletingest fra Stig P (med sort nederdel under i tilfælde af, at cardiganen skulle glide op), lilla strømpebukser fra Wolford, halskæde fra French Connection og ruskindswedges fra Aldo.

Glædelig Jul!

- Isabel

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Looking gooooood ;)

Camilla sagde ...

Rigtig fint outfit :)
Måtte lige trække lidt på smilebåndet af din mindre krise - godt du havde dine servietter ;b

SidneyLise sagde ...

Tusind tak begge to :)
@Camilla: ja, servietterne klarer dagen! :D

Hav en dejlig Jul.

- Isabel