lørdag den 26. december 2009

Årets Streetcred


I: Her ville det være meganederen at skrive Obama. For uhhh, vi er jo så politisk korrekte! Vi siger aldrig "blowjob" højt foran andre.
AS: Du gør! Jeg bliver flov, når andre siger det ord! Jeg bliver endda flov, når jeg LÆSER det ord - jeg er faktisk flov lige nu!
I: Blowjob, blowjob, blowjob!
AS: Hold op!
I: Nå, hvor kom vi fra?
AS: Årets Streetcred!
I: Åh, jeg synes der er mange seje.
AS: Nihilistisk Folkeparti - de har en sæl og vi fik gratis øl. De behandlede os som om vi var VIP's!
I: Men de var også lidt autonome. Jeg kan ikke så godt lide autonome. Undtagen dig.
AS: Nej, men du er jo også konservativ og fra Nordsjælland.
I: Du er bare sur, fordi du ikke har noget ungdomshus længere.
AS: Men nu vil de jo lave stedet om til kollegium… har jeg hørt.
I: Vi mangler stadig Årets Streetcred!
AS: Der er ingenting, der er streetcred! Alt er nederen!
I: Ole Henriksen!!!!!!
AS: Det er sgu da bare fordi, han lyder som dig.
I: Han gør mig så glad.
AS: Hvis du skal have Ole Henriksen, vil jeg have Jacob Haugaard! Så har vi også en, der taler som mig.
I: Det synes jeg vi siger - Årets Streetcred: Ole Henriksen og Jacob Haugaard. Og så er der ingen der gider læse bloggen længere.
AS: Okay, du har ret. Årets Streetcred: Ole Henriksen, Jacob Haugaard og Atacoma-skoene fra Acne.
I: Så fik vi lige vores læserskare tilbage. Men kan vi så ikke sige at de kun vinder Årets Streetcred hvis de har skoene på?


Er du til (flere) lækre mænd? Eller håber du på eventuelt selv at blive nævnt? Så klik ind i morgen, når SidneyLise kårer "Årets Hug"! Der kommer til at være mænd i bar overkrop!

Ingen kommentarer: