tirsdag den 29. december 2009

Årets Slut

Tiger; how could you!



Yeah, den så vi godt komme, Mr. G. Bombastic


I: Tiger! Tiger Woods!
AS: Golfspilleren?
I: Ja, ham med de 11 duller. Og hans kone er lækker - hvad sker der for det? Altså, hun er MEGA lækker, så hvorfor knalde udenom?
AS: Men hun er jo svensker…
I: De er kinky... har jeg hørt.
AS: Nah... det er ikke min erfaring.
I: Roskilde 07?
AS: Sydslesvig 05.
I: Okay, cut det her ud. Mit image bliver værre og værre. Årets Slut, var det det? Ja, jeg stemmer stadig på Tiger.
AS: Jeg ved godt, hvem jeg ville stemme på, hvis ikke det her skulle offentliggøres. Men han læser desværre med, så derfor bliver jeg nødt til at sige Gleager.

I: Det er også et godt bud!

Tiger og Gleager I må altså deles om førstepladsen som Årets Slut - (Ps. Gleager; du kan hente din medalje hjemme hos Anne Sofie (Nej, han kan ej!!!)).

Vi elsker i øvrigt det her med de to farver. Det giver os en mulighed for at disse hinanden indbyrdes på bloggen. Men fra en fejring af livet (øhm...), skal vi videre til den sørgelige slutning. I morgen kigger vi nemlig på "Årets Dødsfald" (som er Anne Sofies yndlingskategori).

10 kommentarer:

Average Joanna sagde ...

Jeg elsker jeres nomineringer :D Fantastisk... Måske I kan strække den længere end til nytår. Bare fordi.

Simone Jacqueline sagde ...

Hejsa :-)

Jeg har udfordret jer til en lille blogleg på:

http://xoxosimone.blogspot.com

Simone

SidneyLise sagde ...

@Joanna: Tusind tak, vi har i hvert fald moret os ret meget med at lave dem.
Ja, det kunne være sjovt at lave nogle flere, du må endelig sige til, hvis du har en nominering du meget gerne vil kende vinderen af - så skal vi nok hjælpe :D

@Simone: Uh, spændende, det kigger vi lige på!

- Isabel

Kasper sagde ...

Jeg tror egentlig godt, at jeg kan regne ud, hvordan samtalen til årets dødsfald kommer til at forløbe.

Anne Sofie nævner en politiker, Isabel nævner en popstjerne, og så bliver de enige om en skuespiller.

Har jeg vundet? :D

Miss Jeanett sagde ...

Hahahaha jeg er så enig - det havde også været mine valg!

Og så har jeg nævnt jeres "Babe kåring" på bloggen :)

SidneyLise sagde ...

Kasper: Godt at du har gennemskuet, at det er mig, der er den seriøse og verdensinteresserede her, mens Isabel bare er en poptøs (hørte du det, Isabel? Folk tror, at JEG er klog! (ja, jeg er stadig lidt sur over det med Zac Efron-billedet)).

Jeanett: Åh tak, jeg så det godt. Tak skal du have. Og vi er jo åbenbart ikke de første, der har kåret dig som den titel, så jeg ;)

- Anne Sofie

Manja sagde ...

Hejsa
Jeg har udfordret jer i en blogleg (ser nu, at det er den samme som Simone, men så slår I jo to fluer med et smæk...).

Godt nytår :)

//Manja
http://manjalytz.blogspot.com

Miss Jeanett sagde ...

Njah... ikke helt samme titel. "Årets Babe" og "Årets Barbie" er sgu ikke helt det samme i min bog. Vil hellere være årets babe ;)

SidneyLise sagde ...

Manja: Tak for det. Vi kigger lige på det :)

Jeanett: Åh, det er bare mig, der ikke kan læse så. Læste det som "Årets Babe" - dygtig Anne Sofie...

- Anne Sofie

Jose sagde ...

Hentede Gleager nogensinde sin medalje? Ellers må Anne Sofie da gerne sende ham over til mig! ;)