søndag den 27. december 2009

Årets Hug


*tavshed*
I: Hmm.
AS: Der blev forbløffende stille?
I: Det er fordi jeg sidder og bladrer min Mancandy-mappe igennem.
AS: Har du sådan en? Jeg har en mappe med grimme mænd.
I: Really?
AS: Der er ikke særlig mange mænd, jeg synes er lækre. Jeg stemmer for Jacob Haugaard. Bare fordi jeg synes, at jyder er virkelig underrepræsenterede på vores blog.
I: Er det slemt hvis jeg stemmer på Zac Efron?
AS: Njø... skal vi ikke finde en eller anden, som vi kan få nogle fordele ud af at nævne? Eric fra Ezzence!
I: Ham har vi aldrig set, men whatever.
AS: Lad os tage ham og håbe, at han er lækker (det sagde hun også i går!).

I: Men hvad så med Zac?
(Nu fratager jeg lige for god ordens skyld Anne Sofie ansvaret for billedevalg, hun bliver sikkert mindre glad når hun ser at jeg har postet Zac Efron halvnøgen under Årets Hug -men jeg kunne ikke finde Jacob Haugaard uden tøj på, og vi vil jo have nøgenhed!)
Syntes du i øvrigt, at det her var godt, ville jeg tune ind i morgen, når vi tager fat på kvinderne og kårer "Årets Babe(s)". Og som teaser kan vi sige, at en af vinderne faktisk er "Fast læser" hos os...

10 kommentarer:

Jens J. sagde ...

Fed ide med en nytårsgala. Jeg forstår ikke alle nomineringerne - har Svedige Søren overhovedet gjort sig bemærket i 2009? Men skidt med det, galaen giver en god og sjov start på disse mørke dage sidst på året.

Pernille sagde ...

Jeg er faktisk næsten helt sikker på, at Jeanett er den dame I taler om ;)

Godt nytår, piger!

Bailey sagde ...

Jeg er ikke flov over at indrømme at jeg er helt med Isabel her! Zac er altså en snack! *fnis*

SidneyLise sagde ...

Ej, det er simpelthen utroligt! Man overlader Isabel ansvaret for bloggen i 3 dage(!!!), fordi man er på ferie, og så kommer man tilbage igen og så er der simpelthen enorme billeder af Zac Efron! Nej nej NEJ!

Jens J: Jamen, Søren B gør sig altid bemærket ved at være gennemført slesk og klam. Og så hænger han udenfor frisørsalonerne overalt i mit kvarter, fordi han er model for et eller andet hårproduktfirma. Derfor er han Årets Nitte.

Persilje: Uh... Vent og se i morgen! Der er i øvrigt mere end en vinder, kan vi afsløre ;) Tak, og i lige måde!

Bailey: Arhj... Jeg kan slet ikke svare noget kvalificeret til det der ;)

- Anne Sofie

Miss Jeanett sagde ...

@ Pernille
TAK! Ihh hvor er du sød! Men tror næppe det er mig med alle de skønne damer de har som der læser deres blog. Personligt synes jeg Isis er så smuk...

Og ja, Zac Efron er sgu en snack! Så jeg bakker dig op Isabel! ;)

Pernille sagde ...

Jeg er faktisk ganske spændt efterhånden! :) Godt man formentlig også er syg i morgen..

Zac ER altså ret cute ;)

Kasper sagde ...

Uhhh, intriger! Er SidneyLise ved at gå i opløsning? Går Isabel og Anne Sofie solo? Og ER Zac Efron SidneyLises svar på Yoko Ono eller var det bound to happen før eller siden?

Nogen burde oprette en sladderblog om den danske modeblogosfære.

Miss Jeanett sagde ...

@ Kasper
Genial idé! Så kunne papparrazzierne begynder at jagte bloggere i Netto haha.

Cille sagde ...

Er det så nu jeg skal afsløre at jeg faktisk bor så jeg kan se ind til Jacob Haugaard?? Måske jeg skal lege papparazzi så i kan få noget nøgenhed :) hi hi

SidneyLise sagde ...

Kasper: Haha, det kunne du gøre! Være sådan rigtig Gossip Girl-agtig: "Spotted: The girls from SidneyLise fighting over Zac Efron. Will they make up or is this gonna be an evil evil break up? Stay tuned..."

Cille: Ej, nu er jeg misundelig! Det der er jo simpelthen starstruckhed, der vil noget! Ej, æv! Men nøgenbilleder sendes gerne til vores sidneylise-mail som dokumentation :D

- Persilje og Jeanett: Så blev spænding forhåbentlig udløst? Det var en velfortjent sejr i hvert fald ;)

- Anne Sofie