onsdag den 30. december 2009

Årets Dødsfald

I: Svend Auken! Var det i år?
AS: Det aner jeg ikke... er der ingen kongelige, der er døde i år? Jeg elsker Kongehuset!
I: Jo, han døde i august!
AS: Du har lige googlet det, ikke?
I: Jo.
AS: Kan du så ikke lige google ”Kongelige Dødsfald 2009”?
I: Prins Alexandre er død. Fra Belgien.
AS: Ej, hvor sørgeligt.
I: Ja, jeg savner ham også.

AS: Han var dejlig. Rest in peace.


Photobucket Photobucket


Efter dette sørgelige indlæg slutter vi vores miniserie af med et brag af en sidste kategori, når vi i morgen kårer "Årets Begivenhed". Og vi kan allerede løfte sløret for, at det bliver en sand eksplosion af saftige afsløringer!

3 kommentarer:

Miss Jeanett sagde ...

Svend Auken :( Kan huske jeg var på Cypern, da jeg fik det afvide. Og jeg skulle så viderebringe nyheden til Hr. Kæreste som ikke dog det så pænt. Han var sgu en rigtig socialdemokrat ham Svend!

SidneyLise sagde ...

Svend var rigtig sød og en god mand. Han fortjener derfor titlen mere end Michael Jackson og alle de andre overvurderede dødsfald fra i år.

En værdig vinder, sammen med Alexandre.

- Anne Sofie

Tink sagde ...

Hvem siger Michael Jackson ikke var en sød og god mand?
- Og i øvrigt slet ikke overvurderet :)