torsdag den 31. december 2009

Årets Begivenhed

Photobucket



I: DU SIGER IKKE KLIMATOPMØDET!
AS: Nej… Det var da jeg rørte ved Klaus Bondam. I foråret havde jeg en drøm, hvor jeg kyssede med ham. Og så rørte jeg ved ham et halvt år efter – i virkeligheden! Jeg føler virkelig, at jeg når mine mål her!
I: Men han er bøsse, Anne Sofie. You have NO chance.
AS: Aaaah... det sagde de også om Anne Heche i sin tid!
*tavshed*
AS: Du er lige i gang med at google "Anne Heche", er du ikke?
I: Min største begivenhed var at se ”UP” i biografen med 3D!!! Dét var virkelig godt.
AS: Kors, du har et sørgeligt liv.
I: Okay, så at overvære vores borgmester være stangstiv på den lokale bodega mens han ragede alle damerne på numsen, samt dansede dirty til ’Last Christmas’, med selvsamme damer. Iført blinkende julenissehue forresten. Det er frygteligt, at det rent faktisk er rigtigt.
AS: Jaeh. Ligesom da ham der med brillerne fra de Radikale gloede på dine bryster ude på toilettet.
I: Nå ja. Det var også en mindeværdig begivenhed.


Og med de ord slutter vi SidneyLise nytårsgallaen og ønsker Jer alle et brag af et nytår! Pas på Jer selv, brug sikkerhedsbriller (de fås vist i pink, yay!) og husk at man skal kysse det nye år ind!

Kærligst
Anne Sofie og Isabel

5 kommentarer:

SUS sagde ...

Haha I er skøre! Men det er fantastisk læsning...
Katarzyna

scient.hybrid sagde ...

Haha...

What more to say?


Godt Nytår
:)

Average Joanna sagde ...

Hvor er I skønne. Men jeg rørte ved Klaus Bondam i 2008... Bare for at toppe.

Linda sagde ...

Fedt, jeg elsker billedet. Og jeres blog. Jeg har smidt jer en nytårshilsen på min blog.

SidneyLise sagde ...

SUS og scient: Tusind tak skal I have. Og godt nytår til jer også :)

Joanna: Æv!! Så må vi bare deles om ham, ligesom vi allerede gør med Johanne Schmidt Nielsen :D

Linda: Ej, tusind tak! Det varmer helt vildt - virkelig! Det er så sødt af dig og det sætter vi rigtig meget pris på!!

- Anne Sofie