mandag den 28. december 2009

Årets Babe


AS: Jeg stemmer på dig.
I: Ej, det gør jeg godt nok ikke!
AS: Nej, for du stemmer på mig. Årets Babes: Os selv!
I: Jeg stemmer på hende Merete fra Velvet Snow. Hun er pæn.
AS: Nå, hvis det er på den måde vil jeg stemme på Miss Jeanett. Hun går ind for sikker sex, ligesom mig. Beauty and Brains!

I: Ok deal!


Se årets babes og deres blog nedenfor!



Merete fra VelvetSnow - besøg hende og Dittes blog her



Miss Jeanett - besøg hendes blog her


Apropos sex, så kommer vi nu til de rigtigt sjove kategorier. I morgen skal vi nemlig kåre "Årets Slut" (Isabels personlige yndlingskategori). Så, hvis du har brugt det foregående år på at hore rundt med alle mulige og umulige mennesker, er du muligvis nævnt! Tune in!

4 kommentarer:

Miss Jeanett sagde ...

Ej, hvor er i crazy piger - men søde! MANGE tak!!

Det må jeg sgu lige blogge om senere... ;)

SidneyLise sagde ...

Det var da så lidt, smukke! Som du kan se handler babe-faktor ikke udelukkende om looks (om end du da af nogen er en smuksak), men ligeså meget om at interessere sig for verden omkring sig og turde at speake up om tabubelagte emner. Og det synes vi virkelig, at du formår at gøre.

Så... tillykke med titlen! Den er virkelig velfortjent :)

- Anne Sofie

Miss Jeanett sagde ...

Jeg er enig! Smukke tommehjernede piger er pæne at se på, men så heller ikke så meget mere. Det er når kombinationen af looks og brain når en højere enhed at det bliver interessant!

Og igen - tak! :)

SidneyLise sagde ...

Præcis! Vi er helt enige!

Og det var så lidt :)