onsdag den 2. december 2009

Acne outlet og juletid

Juhuu, så blev det juletid og gratis undskyldning for at snige sig til at snave alle sine kollegaer/studiekammerater under misteltenen!





Jeg ville jo meget gerne flashe de gaver jeg har købt - ellere rettere DEN, jeg er aldrig i særlig god tid, men nu læser jo samtlige af mine gavemodtagere med her, så det ville nok være en anelse dumt.

Der er utrolig mange julefrokoster for tiden, og ofte kan det være lidt svært at kende dem fra hinanden, så jeg lavede en mindre facebook-bommert forleden. Mine gamle veninder og jeg holder en i midten af December, som vist bare er kaldt "Pigejulefrokost" derinde. Problemet opstår så, da en anden event på Facebook går under samme navn og muligheden "respond to this event" popper op. Glad tænker jeg at datoen passer mig rigtig godt, melder mig som 'Attending' og skriver en hilsen på wallen om hvor sjovt det bliver - hvorefter jeg modtager en besked:"Øhm.. Altså det er ikke fordi du ikke må komme med, men det her er altså en julefrokost for alle pigerne fra det gamle 9.B..."

Længe stod jeg som den eneste"Not attending" helt uden at være inviteret, indtil jeg fandt ud af, at man faktisk kan slette eventet.

Ja. Det var kikset.

Og nu vil jeg gå ind og åbne min kalendergave, som min mor har foræret mig. Jeg håber det er slik!


P.S. Jeg ved godt det er lidt uskik at kritisere populære ting og mærker inden for modeverdenen, men jeg nu kan jeg ikke holde mund længere: hold op med at crave over de her forfærdeligt grimme Acne sko. De koster 3.000 kroner og så minder de mest af alt om sådan nogle man har på hvis det ene ben er kortere end det andet (og nu mister vi nok 10-15 faste læsere).

Brug hellere pengene inde på Acnes outlet, hvor du kan finde de smukkeste kjoler til langt under halv pris!

Denne koster 717,-




Og den smukke grønne her, koster 837,-




Se endu flere lækre Acnesager til udsalgspris på linket ovenfor!

- Isabel

7 kommentarer:

BetinApple sagde ...

jeg er helt enig mht. atacomaerne! de er alt for store og klodsede synes jeg.

Nina sagde ...

SKØNT med nogen der endelig kritiserer de rædsler af sko.. De er jo efterhånden flashet på enhver modeblog.

Astrid sagde ...

Synes, det er skægt, at du har postet lige præcis de to Acne kjoler - har dem begge og er så glad for dem! :D

Desuden kan jeg godt lide Atacomaerne i den grå version; de er en smule mere elegante end de andre rædsler.

Pernille sagde ...

Tak tak tak!
De sko er så utrolig grimme IMO :)

Mette sagde ...

Hørt !

:-)

/Mette

SidneyLise sagde ...

Og her troede jeg, jeg var helt alene om mit had ;)
Jeg synes nemlig også de er utrolig klodsede, ufeminine og decideret rædselsfulde.

@Astrid: Ja, kjolerne er bare så smukke! Jeg står også og overvejer den lysegrå/hvide, den er så fin :)

Anonym sagde ...

Jeg har gået i klasse med én, hvis ene ben var kortere end det andet og kan bekræfte at de sko ser præcis sådan der ud! Jeg har dog altid syntes at atacomaen ligner en skøjte pga. den sølvfarvede "klinge"?!