onsdag den 30. december 2009

Absolut lækkerhed

Photobucket



Det er sjældent, at billeder virkelig inspirerer mig udover på det rent outfitmæssige plan. Men lige det her er godt nok fantastisk, synes jeg. Og egentlig er jeg ingen stor Chuck og Blair-fan; faktisk finder jeg dem begge to ret irriterende. Jeg er mere til Serena og Nate (Isabels kommentar: Ja, men du minder jo også om Serena i virkeligheden, så det er intet under...), men Leighton Meester og Ed Westwick er godt nok ren lækkerhed sammen - især lige her.

Jeg elsker hele det sexede, gothprægede element - energien mellem dem, Leightons makeup og Eds læderbukser. Jeg troede ellers, at jeg var kommet mig over det med sort læbestift og lederhosen for ca. 8 år siden, men det her giver mig godt nok lyst til at købe læbestiften til mig selv og finde en fyr, der ligner Ed, og proppe ham i læderbukser. Eller nej... det med læderbukserne dropper vi igen: Det giver mig en anelse associationer til det afsnit af Friends, hvor Ross sad fast i et par og prøvede at få dem på med lotion.

Okay, lederhosen delete. Men alt det andet er lækkerhed!

- Anne Sofie

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lidt for meget sort til min smag.

Leoparddrengen sagde ...

Man kunne vel undgå både for meget læder-Ross-buks og for meget sort ved at give manden en leoparddragt på? Det kunne jeg godt se for mig!

Pernille sagde ...

Den sorte læbestift kommer jeg nok aldrig til at forstå, men føj, for et fantastisk billede <3

Hvor er de blændende sammen!

Miss Jeanett sagde ...

Jeg kan godt lide, at han sidder og glor hende lige ned i skridtet :P

SidneyLise sagde ...

Anonym: Hah, det er sjovt nok det, jeg elsker ved billedet. Men ja, hver sin smag og heldigvis for det :)

Leoparddrengen: Det er da et nyskabende forslag, i hvert fald :D

Pernille: Det er SÅ lækkert. Jeg er virkelig lidt forelsket i det!

Jeanett: Hahaha, det havde jeg slet ikke opdaget, men Gud, du har jo ret! Og når man kigger nærmere efter rager han hende faktisk, om end ikke i så meget tæt på skridtet. Med det resultat, at hendes stiletklædte fod faktisk befinder sig truende tæt på hans... ja. Billedet får pludselig en helt ny mening :D

Manja sagde ...

Wow, er fuldstændig enig! Det er et fantastisk billede!

//Manja
http://manjalytz.blogspot.com

Leoparddrengen sagde ...

@SidneyLise:

Well, det er jo ikke fordi det er et nyt påfund. Det er som bekendt en up-and-coming trend.

Selvfølgelig er det ikke alle mænd der kan bære en leoparddragt, men for de (vi) som kan er det jo lækkert!

SidneyLise sagde ...

Manja: Ja, det er helt vildt - jeg er forelsket!

Leoparddrengen: Ah, leopard og andet dyreprint har nu været hot stuff i et par sæsoner efterhånden, men heldragter på mandlige Hollywood-starletter er jeg endnu ikke stødt på ;)

Men ja, det er da interessant og meget artsy om ikke andet.

- Anne Sofie

Leoparddrengen sagde ...

@SidneyLise

Det har været hot stuff til kvinder - men har været noget af en kamp at skaffe til mænd.

Dér kan jeg virkelig misunde jer nogle gange. Men jeg tror på det bliver lettere nu - vi er jo visse trendsettere der sørger for det.

Godt 2010!