lørdag den 14. november 2009

Usj... drømmerier en fredag nat

Jeg faldt lige over denne kjole. Den er fin. Og så ser den varm ud. Den ville jeg gerne have.

Jeg ærgrer mig meget over, at pakker fra American Apparel er så længe om at komme frem. Ellers kunne jeg rigtig godt have brugt den her på tirsdag, når Isabel og jeg skal til valgfest (og så smider vi lige en lille appetizer til senere indlæg ved at lade være med at nævne, hvilket parti der har inviteret os... hæhæ) - jeg ville nok style den med blondetights og sort højhælet fodtøj af en art.

Synes du også, at den er fin? Køb den her!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

______________________

I am really in love with this Velvet American Apparel dress. I wish AA would deliver to Denmark a little faster so I could wear it on Tuesday where Isabel and I are going to an election party. We'll write more about that later.

Have a nice weekend!!

- Anne Sofie

Ingen kommentarer: