lørdag den 7. november 2009

Trophy Jackets

Okay, jeg er lidt en modeanalfabet. Jeg interesserer mig for tøj, stil og shopping (især shopping!!), men når det kommer til de forskellige fagbegreber er jeg lidt lost. Derfor blev jeg superglad, da jeg faldt over begrebet Trophy Jackets. Jeg har altid været vild med tøj med alt muligt lak, lace, fjer, palietter, gak og gøjl, men jeg anede ikke, at der faktisk fandtes en fagterm for det. Men det gør der altså - jakker med gak og gøjl hedder Trophy Jackets. Ja.

Og sådan en anskaffede jeg mig faktisk i går. En tynd blazerjakke overstrøet med blå palietter fra Topshop. Desværre havde de den ikke i min størrelse, så jeg overvejer om den bliver for stor og boxy til mig, når den er et nummer for stor? På den ene side gør det ikke noget, at sådan en er lidt oversize, men på den anden side set har jeg allerede en tendens til at se meget ung og udklædningsagtig ud uden at gå i tøj, der er for stort. Dilemma.

Jeg prøvede at finde et billede af den inde på Topshops hjemmeside, men det lykkedes ikke. Til gengæld faldt jeg over disse fine sager som virkelig frister (som om jeg ikke var fattig nok i forvejen). Find dem her!

Photobucket

Billeder af min jakke kommer senere!

- Anne Sofie

2 kommentarer:

THE DIVINITUS sagde ...

Topshop has a bunch of very cool jackets recently - or at least I just noticed... I still can not get over I didn't get the leather petals one...

SidneyLise sagde ...

Yes, you're totally right! I just recently "discovered" Topshop after moving to a city where they have two stores and I've already spent way to much money there... Thank god for student discount.

- Anne Sofie