torsdag den 5. november 2009

Seneste køb: Zara-wedges

For at slikke mine sår efter AA-katastrofen tog jeg et smut ind på Strøget i dag, hvor jeg startede med at blive totalt starstruck, da jeg så Lasse Rimmer på Kgs. Nytorv (som vel rent beset ikke er en del af Strøget? Nå, jeg er jyde!). Han var bare min drømmemand dengang omkring årtusindeskiftet, hvor jeg var teenager og han var vært på Jeopardy. Han kom hastende forbi metroen og så faktisk lidt sur ud, så jeg lod det blive ved mit maniske "Åhgudåhudåhgud, det er LASSE RIMMER!!!!!!"-smil, selvom jeg havde en enorm trang til at gå hen og sige "Heeeeeeeeeeeej!"

I Zara spottede jeg så Fashionista BlahBlah, som stod og prøvede støvler (og i øvrigt så virkelig fin ud!). Jeg er stadig en for stor kylling til at hilse på andre bloggere, for hvad nu hvis de ikke ved, hvem jeg er (hvilket de sandsynligvis ikke gør) og tror, at jeg bare er et virkelig nederen menneske, som hilser på alle om enhver?
Så jeg nøjedes med at være dobbelt starstruck og snuppe de her wedges med hjem. Jeg forelskede mig i dem med det samme, men det er virkelig længe siden, at jeg har gået i høje hæle til hverdag, så jeg skal lige have en kortere tilvænningsfase, hvor jeg stolprer rundt og prøver at holde balancen. Nå ja, man har kun det sjov, man selv laver.

Good fight - good night!

- Anne Sofie

Photobucket

11 kommentarer:

Flicka sagde ...

Arhj! Du kunne da godt have sagt hej :)

Jeg tøffede alligevel bare rundt og så træt ud. Og bandede over, at de fine nittede ankelstøvler på 2. hylde var udsolgt i str. 39.

Beam sagde ...

Åh, verdammt! Det er jo præcis dem, jeg søger. Pokkers.

SidneyLise sagde ...

Flicka: Det gør jeg næste gang! Jeg var bare helt søndags-agtig på en torsdag, og derudover lidt en kylling...
Arh, jeg er også så frustreret over de støvler! Jeg kan virkelig ikke klemme mig ned i en str. 38, så det er superdårligt, at de ikke har dem i et nummer større. Og hvad sker der egentlig for, at de har 30 par i 37? Hvem har så små fødder (no offense, Isabel!)??

Beam: De er altså også så fine! De havde en hel hylde fuld i eftermiddags, men jeg ved ikke rigtigt med størrelser og sådan.

Kærlig hilsen
Anne Sofie

Beam sagde ...

^Åååh, typisk. Jeg kommer ikke forbi Zara foreløbig. Altså, jeg har jo små fødder - str. 36, såeh....

SidneyLise sagde ...

Ja okay, så er du en af de heldige som faktisk har mulighed for at passe dem! Æv, skæbnens ironi... :(

- Anne Sofie

Beam sagde ...

^har sendt dig en pb, hvis du ikke har set den.

SidneyLise sagde ...

Hov, jeg har slet ikke tjekket de seneste timer - det går jeg lige ind og tjekker :kys:

Sofiie-Amaliie sagde ...

Jeg er med på starstruck'en. Jeg gik lige ind i Felix Smith oppe i Næstved igår inden jeg skulle på arbejde. Og han er bare mit ultimative kendis-crush :D
Og først tænkte jeg "Hvad fanden laver han hernede?" lige indtil jeg kom i tanke om at han jo kommer herfra.

SidneyLise sagde ...

Ej, Felix Smith er også så lækker! Og virkelig cute oveni! Jeg ville elske at løbe ind i ham!

Derudover ville jeg også så gerne møde Michael Wulff! Michael, hvis du læser det her, så send os en mail!

- Anne Sofie

Maibritt Storgaard sagde ...

Hej.. Søger desperat wedgene fra Zara, og bruger tilfældigvis str. 37. Hvilken Zara har I set dem i, hvis de skulle ha' flere tilbage?

Mvh. Maibritt

Anonym sagde ...

vil rigtig gerne være ejer af disse. kan man købe dem stadig. Bruger en str 36. Skriv gerne på in mail tabasom_yusuf@hotmail.com