lørdag den 7. november 2009

McDonalds, selvbruner og SidneyLise

Jeg tog hjem fra Amager i går efter at have crashet hos utrolig gæstfri veninde, fordi jeg åbenbart stadig ikke har lært togtiderne. På vejen spotter mit øje et stort M og jeg kigger uroligt til begge sider, for let's face it, det ér bare klamt at spise McD klokken ni om morgenen. Da jeg syntes der var fri bane, skyndte jeg mig ind og blev mødt af en friturelugt, som fik mig til at overveje at smutte igen. Men så opdagede jeg: COINOFFERS! Det kunne mit lille sparehjerte ikke stå for, så jeg endte med to cheesebrugers, pomfritter og en is. Hvilket faktisk lyder lidt ulækkert, tidspunktet taget i betragtning, men det var det altså ikke. Nej.

Ja, det var lidt sørgeligt og jeg lugter stadig af pomfritter.

Lidt sidneytips:

Denne her årstid giver mig altid en underlig grå kulør, og jeg er ikke kæmpe fan af solarier, men samtidig har jeg det også svært med selvbruner – det er som om man altid bliver lidt orange? Tan in a Can er faktisk den eneste der virker for mig, og med julefrokoster og korte kjoler i sigte blev jeg helt høj da jeg så Føtex havde dem på tilbud denne uge, til kun 129,-
Vi hedder jo heller ikke SidneyLise for ingenting ;)




Nå, nu vil jeg smutte i bad og gøre mig klar til i aften, hvor Anne Sofie og jeg skal se ”A shaded View on Fashion” med CPH:DOX. Det skal nok blive sjovt – er der nogen af Jer der skal af sted?

I må have en skøn lørdag!

Knus

Isabel

8 kommentarer:

Pernille sagde ...

Åh, McD kan man da altid spise <3 Eller også er jeg bare ligeså klam, om man vil, som dig.. hehe.

SidneyLise sagde ...

Det er skønt når man lige får lyst til det - jeg er stor fan ;)

Balladen sagde ...

Tan in a Can er faktisk endnu billigere denne uge. En af supermarkederne har den til whopping 89!

SidneyLise sagde ...

Vildt! Hvor?

Linea sagde ...

Det er Superbedst!

Linea sagde ...

By the way, superfed blog I her har fået op at køre. :)

Balladen sagde ...

Ja, det er helt tosset. Jeg tror aldrig, jeg har set den så billig. OG jeg har endda lige fyldt lageret, da den var til 125. Suk :D

SidneyLise sagde ...

Jeg haster i superbedst så! Fantasktisk :D

Og mange tak Linea, det var rigtig sødt sagt :)

Knus Isabel