mandag den 23. november 2009

Kjole-cravings!

Kender I det, hvor man har sukket efter noget i lang tid (altså i tøjverdenen er det, hvis det er over to dage), og så endelig giver sig selv lov til at købe det - og så er det enten udsolgt i ens størrelse, eller hvis det er på eBay/Trendsales; solgt lige foran næsen af en. Jep, det oplevede jeg for nylig, hvor denne smukke kjole røg absolut kort tid efter jeg havde afgivet mit bud på eBay. Jeg havde allerede forestillet mig hvor vintage-agtig fin den ville være til et par sorte snørreheels og en lille fletning i det øverste af håret. OG SÅ VAR DEN VÆK :(




Nå, jeg har nu kastet min kærlighed på denne Topshopsag, som må være mit rebound. Jeg så den i butikken til 799,- men på nettet er kan den købes for 65£ ca. 537 danske kroner, så der er lidt at spare. Jeg elsker dens glitterværk, kombineret med det stramme, enkle look.


Mine zebra-choos er røget videre til en veninde så i princippet HAR jeg jo lige de penge.. Ahøm. Næsten i hvert fald. Shopaholicness og fattighed er en dårlig kombi!

Hav en dejlig mandag derude!
Knus Isabel
_________________

I missed out on this amazing dress from eBay, so I fell in love with this Topshop dress instead.
A shame I don’t have any money at all.. I’ll just keep dreaming!

Ingen kommentarer: