torsdag den 12. november 2009

Hurra for gratis slik, Fernet Branca og billige sko!

Jeg elsker at gå på CBS! Grund: vi får altid udleveret en masse reklame goodiebags med slik, tyggegummi, tandpasta og andre anvendelige sager. I dag var der stillet flere stande op fra forskellige forsikringsselskaber, banker og en masse firmaer, som jeg har glemt navnene på. Jeg skyndte mig at lure terrænet igennem – dvs. hvor var det bedste slik? Hvem havde seje gadgets man kunne snuppe med?

Jeg fakede en meget stor interesse for DJØF og deres ungdomsforsikring og fik både chokoladekiks og en læbepomade, mens jeg stod og smilede og læste lidt i deres foldere. I virkeligheden så jeg mig bare rundt efter næste stand med godt slik. Og der må jeg sige; Nordea havde simpelthen de BEDSTE chokolader og de var endda gavmilde og sagde at jeg måtte tage alt det jeg ville.

Okay, true jeg falder totalt for sådan noget fis, jeg har også altid valgt bank alt efter hvem der havde den flotteste sparegris. Så hvis I vil have nogle fans, så del goodies ud. Der skal nok være nogen derude, der er ligeså lette som mig. (og lige et godt råd, hvis I laver samme trick som mig, så lad være med at gå hen til de samme igen, fordi I har glemt at I allerede HAR været der. Been there. Det er meget afslørende).

Mmm. Gratis slik.

Anne Sofie kom herud efter en heftig kamp med ikke-kørende Metro, og hun så ganske misundelig ud, da jeg viste hende alle mine reklamegaver.Vi spottede Nihilistisk Folkepartis fine valgplakat og den lyserøde farve er jo LIGE SidneyLise, så den måtte vi selvfølgelig fotografere. I øvrigt - stem på dem. De har sæler på valgplakaterne og de går ind for (mere) Fernet Branca til folketingsmøderne.



Uh og så var jeg lige et smut i Deichman på hjemvejen og jeg MÅ lige vise Jer de her to par sko! Jeg elsker det første par - de er godt nok lidt skanky når man får dem på, men de er altså cool og så koster de kun 250 kr. Jeg mangler dog ikke lige heels pt., men HVIS jeg gjorde, ville jeg købe dem. Også selv om jeg aldrig ville få dem på.



Det andet par, de sorte her, er også lækre. De er godt nok lige rockede nok til mig, men jeg tror faktisk godt de kunne kombineres med noget mere blondet og kjoleagtigt og så passe ind i min garderobe alligevel. Jeg har bare ikke en undskyldning der er god nok til at købe dem. Pokkers.


Rigtig god torsdag til Jer alle!
Kys fra
Isabel

10 kommentarer:

Miss Jeanett sagde ...

Hvad kostede støvlerne? :)

SidneyLise sagde ...

De kostede 349,- så det er jo ikke alverden ;)

Knus Isabel

Pernille sagde ...

Jeg skal vist se at gå lidt mere i Deichman!
Og hurra for Fernet Branca i Folketinget ;)

SidneyLise sagde ...

Det synes jeg du skulle - der er faktisk overraskende tit noget pænt, selvom man skal igennem en helvedes masse plastikrædsler inden ;)

Og ja, mere Fernet Branca til folket! :D

Knus Isabel

Signe sagde ...

Årh gratis slik er altid lækkert, hehe plejer selv at gøre det samme ;D
Årh de støvler er virkeligt fine (og billige-we like), hvorfor er det lige at de ikke har Deichmann i Skt. Petersborg? D:

SidneyLise sagde ...

Haha, jamen det er godt jeg ikke er den eneste der udnytter de stakkels sælgere!

Ja støvlerne er flotte, ærgeligt du ikke kan få fat på dem - men så har du i det mindste sparet de penge ;)

Anonym sagde ...

Ej hvor sjovt, jeg købte stiletterne i Amsterdam for 3 måneder siden. De er simpelthen fantastiske!! Så du om de havde dem i pink?? Jeg fortryder sådan at jeg ikke fik købt de pink med hjem også :(

/Trine aka. Wonder ;)

Lea sagde ...

Jeg går på ASB og jeg ÆÆÆLSKER når der er alle de messer med free stuff. Sidste gang kom jeg hjem med en værktøjskasse og lommerne fulde af slik, kuglepenne og post-its :D
Dejlig tradition!

SidneyLise sagde ...

@Trine: Hvor sjovt! Nej, jeg så dem kun i sort desværre, og jeg var ellers butikken ret godt igennem..

@Lea: Haha, godt jeg ikke er alene. Gratis gaver og slik er bare det bedste! ;)

Knus Isabel

anonimous sagde ...

Jeg købte faktisk de nederste :D hehe. men jeg måtte desværre også aflevere dem tilbage, da jeg heller ikke kan finde noget at bruge dem til, selvom jeg ville ønske at jeg kunne! :) de er nemlig super fede, og faktisk utrolig dejlige at have på ;)