søndag den 15. november 2009

Gimme Jimmy!

Jeg havde sat vækkeuret og var ved at sprænges af nervøsitet fredag aften, inden jeg skulle sove. Jimmy Choo for H&M klokken 10 om morgenen på nettet! Jeg havde udset mig to par sko, som jeg virkelig gerne ville hapse, og da klokken var 9:45 lørdag morgen, sad jeg og klikkede opdater, opdater, opdater mens en irriterende "prøv igen senere" side poppede op på skærmen og gjorde mig mere og mere modløs. Klokken blev 10. Og den blev 10:15. Og til sidst blev den halv elleve, og jeg var overbevist om, at spillet var ude og at mine Jimmy Choos måtte forblive i drømmeland. Lige indtil: klokken blev 10:37 (ja, jeg kan huske det på minuttet!) og min kæreste pludselig udbryder "Hey. Jeg er inde!" Mig: "Ja, ja! De røde, de røde! Tag dem! Størrelse 36! Juhu! Sådan! Og så de zebrastribede! Shit kom nu, hurtigere!" Meget stressende, men JEG FIK DEM!

Jeg turde ikke helt tro på det, indtil ordrebekræftelsen kom - og det gjorde den heldigvis. De røde stiletter kommer dog lidt senere end de andre, men så længe de kommer er jeg glad.



Mine fødder kommer nok til at lide lidt i de 12 cm, men jeg er sikker på, det er det værd. Se bare hvor fine de er. Jeg er helt forelsket.

Jeg havde også haft kig på den meget fine buksedragt og bæltet den er stylet med, men jeg blev enig med mig selv om at slappe lidt af - jeg står overfor en flytning her den 1., så jeg burde spare lidt. Men ellers må min udlejer jo lige forstå at det er Jimmy Choo det her og at det er ret vigtigt. Det kan han nok sagtens..





Har I fået fingrene i noget godt?

Søndagskærlighed fra

Isabel

_________________________

I got these two lovely pair of Jimmy Choos from H&M’s collection. I was so nervous when it was a few minutes to ten Saturday morning, but luckily I was able to put them in my shopping bag and then I ordered as fast as I could. I couldn’t really believe the fact that they where mine, and I still can’t. It’s better than Christmas!

I thought about buying the jumpsuit and belt but then I got rational and didn’t. I’m moving the first of December so I really shouldn’t be shopping at all, but what can you do? It’s Jimmy Choo! (That even rhymed!)

Did you get anything from the collection?

Have a wonderful day!

Sunday-love from Isabel

5 kommentarer:

Signe sagde ...

Lækre køb! Jeg havde udset mig et par stilletter, men da jeg endelig kom ind på siden så jeg at skoene kun gik til strl. 40 (bruger 41) og det havde jeg ikke lige opfanget så ingen sko til mig :(

Trine sagde ...

Er helt vild med de røde, ville gerne have dem i sort, men jeg kan desværre ikke gå i så høje heels :(

SidneyLise sagde ...

@Signe: Hvor ærgeligt! Jeg har det omvendte problem, sko er af og til for store i en 36, så jeg håber virkelig de her passer :)

@Trine: Øv, ja det kræver lidt at manøvre rundt i den højde. Jeg håber mine fødder vil samarbejde med de her ;)

Knus Isabel

Tigeren aka Chau sagde ...

Sikke fine køb. Jeg kan heller ikke gå i så høje hæle desværre.
Men til gengæld fik jeg hapset noget andet :-) så det løb også op.
Jeg var derinde på deres event aften og fortrød jeg ikke fik købt et armbånd, så jeg sad også som dig og klikkede og kom ind til sidst. Men så røg der også noget mere end armbåndet..tsk tsk. :-)

/Chau
http://thetigerakachau.blogspot.com/

SidneyLise sagde ...

Det kender jeg alt for godt - det med bare at skulle have en eeenkelt ting, og så ende med en masse andet oveni!

Men dejligt at du fik fat i noget labert ;)

Knus Isabel