søndag den 29. november 2009

Fancy hår og gallafest (og shawarma ud over det hele)



Jeg var til galla på mit gamle gymnasium i går og det var rigtig sjovt at se alle igen - men shit en elendig DJ. Jeg disser normalt ikke provinsen (små snuskede værtshuse i provinsen ftw!), men ham her var altså virkelig slem og provensiel på den dårlige måde. Forestil jer en DJ, lidt for gammel lidt for militærbuks og lidt for meget Bono fra U2 solbriller. Tilsæt så 60% Grease-sang og 40% tekno og en diskokugle i loftet, så har i billedet.
Jeg havde dog en rigtig hyggelig aften, selvom jeg havde glemt hvordan man dansede lanciers og stod og hoppede forvirret fra side til side, indtil jeg sneg mig ud midt i et trin (undskyld dansepartner!) og satte mig og drak øl med de andre dårlige dansere.
Senere fik jeg verdens bedste shawarma bortset fra at jeg spildte halvdelen ud over mig selv og min cykel og vågnede op med smagen af den i munden (hvilket var mindre lækkert og nok også unødvendig information, ahøm beklager).

Jeg havde en sort knælang kjole på og sorte pumps, så outfittet var meget plain. Til gengæld skal I lige have et billede af mit hår, som var sat af en utrolig dygtig frisør, jeg har været hårmodel for - og så var hun så sød at sætte det i går også:



Weekendkys

- Isabel

10 kommentarer:

Pernille sagde ...

Det var aldrig sket, hvis du bare var taget på Pillen, men det er du vel for fin til :P

Lækkert hår, btw!

SidneyLise sagde ...

Tak.
Jeg var der nu senere på aftenen, så det tror jeg ikke ;)

Pernille sagde ...

Det lyder fornuftigt :) Du ser superfin ud!

Bailey sagde ...

Wow! mere er der vist ikke at sige :)

scient.hybrid sagde ...

Wow for en frisure, hvor er den fin.

SidneyLise sagde ...

Tusind tak, piger :)

Average Joanna sagde ...

Hvor er du fin!

Sophia Maria sagde ...

Helt fantastisk hår, må man spørge hvem frisøren var? Det er lige sådan en frisure, jeg gerne vil have sat næste gang, der er en lejlighed til at være fin :-)

SidneyLise sagde ...

@Joanna: tusind tak! :)

@ Sophia Maria: Tak, jeg smider lige linket her, det er Annika på billedet nederst til højre:

http://leneporsborg.dk/index.htm

Knus Isabel

Line&Trine sagde ...

Hvor ser du flot ud, rigtig fin frisure!!
- Trine

www-loosebraids.blogspot.com