onsdag den 25. november 2009

Et lille tankeeksperiment

Hvis du nu havde to fribilletter til biografen og de absolut under alle omstændigheder skulle bruges i aften, hvad ville du så se?

Tag højde for følgende faktorer:
- Du hader alt der involverer Christian Bale
- Til gengæld er du vild med Hugh Grant
- Du gider ikke ting i sort/hvid eller på russisk
- Du kan ikke forstå intelligente film
- Dine yndlingsfilm er "Big Momma's House" og "Superbad" (og det er kun fordi du har et crush på Michael Cera - er han ikke med gider du ikke at se den slags film)
- Du kan ikke lide blod eller film der slutter ulykkeligt
- Du kan ikke lide film "der sætter nogle tanker i gang"
- Du fniser konstant hvis der er for meget nøgenhed
- Du keder dig hvis der ikke er nok nøgenhed
- Der må gerne være musik, men den må ikke være indie
- Der må ikke være grimme børn med
- Egentlig er det ideelt hvis det er en film ingen andre gider at se, så du rigtigt kan kommentere på handlingen og rasle med dine slikposer

Anyone? Any bud?

8 kommentarer:

Milla sagde ...

Hvis man ser bort fra punktet "blod" (dog er der ikke ret meget i filmen), og at der ikke er andre der vil se den, så siger jeg NEW MOON!!! :D Der er tilpas meget nøgenhed i form af Jacob's lækre overkrop! ;)

Anonym sagde ...

Lyder til at der skal findes en meget amerikansk kommerciel film med intet indhold andet end fluff. Det burde findes! Men ja, new moon ville være et godt bud.

rijaH sagde ...

Hmm jeg tænker Julefrokosten? ved dog ik lige om den lever op til det hele... eller jeg er ret sikker på at Hugh Grant ik er med :P

SidneyLise sagde ...

Milla og Anonym: Tak for jeres forslag, men i betragtning af vores lange smædeindlæg mod Twilight tror jeg, at vi springer over her ;)

rijaH: Det var faktisk en rigtig god idé! Det vil vi overveje! Tak :D

Kasper sagde ...

Hvis jeg havde SÅ dårlig filmsmag, så ville jeg udfordre mig selv og tage i Dagmar og se "A Serious Man" af Coen-brødrene eller "The Informant" med Matt Damon.

Sophia Maria sagde ...

Ved ikke om "Sherlock Holmes" er udkommet endnu, men ellers vil jeg mene, at den er et oplagt bud. Der er action, men ikke for megen, humor men ikke for meget og Jude Law spiller skurk.

Alternativt skal I gå efter noget helt andet og hoppe på "500 days of summer" - den skulle være Juno for de lidt mere voksne, hvilket lyder meget godt!

Milla sagde ...

Aah, det havde jeg ikke lige set ;)

ann sagde ...

Love Actually!