onsdag den 4. november 2009

Billeder og begyndervanskeligheder

Vi har fået en del positiv respons på vores billeder her på siden (tak i øvrigt!!), men det er langt fra noget vi selv kan tage æren for. De er nemlig taget af en superdygtig og meget engageret fotograf med navn Alexander Flemming. Udover at have enormt meget forstand på alle de kameratekniske ting som lys og farve (og alle de der andre ting, man skal have styr på, men som ikke siger os en brik) er han også virkelig behagelig og god til at få det bedste ud af dem, han fotograferer ("Anne Sofie, forestil dig, at du går ind i H&M. Pludselig ser du en top, du virkelig har ønsket dig længe. Den er tilbage i lige nøjagtigt din størrelse - og det er halv pris!! Ja, hold det smil der! Perfekt!").

Vi syntes, at det var ærgerligt at de profilbilleder, han tog af os, ikke kom ordentligt til deres ret ude i højre side, så derfor har vi valgt at bringe dem i stort format her på bloggen (og ja, det er mit "Jeg ser en top i H&M"-smil - det er egentlig lidt skræmmende).

Photobucket

Apropos billeder har den ene halvdel af bloggen fundet ud af, at hun faktisk ikke engang har et billedbehandlingsprogram på sin nye pc. Derfor vil det blive lidt småt med outfitbilleder af mig indtil jeg får det på plads (hvilket jeg dog satser på sker snart - hvad har man ellers en it-ekspert-far til??). Men Isabel er heldigvis bedre forberedt end jeg er, så bloggen er ikke lutter begyndervanskeligheder og der skulle meget gerne komme billeder op af hende senere.

Hav en rigtig dejlig onsdag!

- Anne Sofie

7 kommentarer:

Samano sagde ...

Ej hvor er i altså kønne.
Er det jeres ægte hårfarve eller er det farvet?

SidneyLise sagde ...

Tak søde! Vi bliver jo helt generte!

Det er i hvert fald min naturlige hårfarve - dog bruger jeg sådan noget farvebalsam til at opfriske den, fordi mit hår blev anelse bleget af solen til sommer. Jeg er ret sikker på, at det også er Isabels naturlige hårfarve, og at de highlights hun har er kommet naturligt (og der brugte jeg ordet "naturligt" og diverse former af det utroligt mange gange i løbet af få sætninger).

Kærlig hilsen
Anne Sofie

rijaH sagde ...

Fedt at Alexander har taget billederne :) Han er rigtig dygtig :)

SidneyLise sagde ...

rijaH: Kender du ham? Ej, hvor sjovt! Han er nemlig rigtig dygtig, ja!

- Anne Sofie

Alexander sagde ...

rijaH din bølle! Vidste ikke du var til mode :DD

rijaH sagde ...

Du har slet ik set alle de noter jeg daglig har på min facebook? Men de kommer altså direkte fra min blog :) Og jo det er jeg skam.. følger nok cirka alle de danske modeblogs der er derude :P og er ik første gang jeg har snakket med nogen som du har taget billeder for eller med :P

Alexander sagde ...

Haha, sådan skal det være. :D Fedt! :)