torsdag den 5. november 2009

5 favoritter fra Asos

ASOS - den rigtige

Jeg har længe været lun på kjolen fra Asos, og jeg tror den ville være genial kombineret med de fine snøreheels og blondestrømpebukserne. Armbåndet synes jeg er så smukt med sine geometriske linjer, og så elsker jeg sorte sten - det måtte gerne bo hos mig, i hvert fald. Sammen tror jeg outfittet vil blive fuldendt af en lang varm frakke og de lange studdede skindhandsker, der også ville være fine til en jakke med trekvartærmer her i kulden.

Find det her:

Kjolen, skoene, strømpebukserne, armbåndet, handskerne

Og det er så nu jeg lukker Asos ned og IKKE tænker på shopping. Suk, jeg er helt forelsket i den kjole..
I må have en rigtig dejlig torsdag.

Mange knus Isabel

2 kommentarer:

Guapizimo sagde ...

Den er smuk den kjole!

Jeg har skindhandskerne, de er dejlig bløde, man skal bare lige være OBS på de ikke er forede.

SidneyLise sagde ...

Ja, den er bare så lækker - jeg har også kigget på den SÅ længe nu :)

Ej, har du? De er rigtig fine, jeg leder stadig efter de perfekte lange handsker, så det kunne være jeg skulle overveje dem igen. Tak for anmeldelsen!

Knus
Isabel